اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون فوتبال

دوره حرفه‌ای مربیگری فوتبال در ساری آغاز شد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران گفت: با حضور مرتضی محصص رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون فوتبال دوره دانش‌افزایی ویژه مربیان درجه ( آ ) و حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساری آغاز شد.

دوره حرفه‌ای مربیگری فوتبال در ساری آغاز شد
علی‌اکبر امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دوره از کلاس‌ها 40 مربی فعال شامل لیگ‌های مختلف فوتبال کشور از استان‌های مازندران، گلستان، قم، قزوین، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، سمنان و یزد حضور دارند.
وی هدف از برگزاری این دوره از کلاس‌ها دانش‌افزایی مربیگری را ارائه مطالب نوین آموزشی به مربیان درجه ( آ )  دانست که این دوره با تمدید گواهینامه مربیگری مربیان فوق برگزار می‌شود.
امینی گفت: این گواهینامه پس از هر چهار سال به شرط حضور مربیان در این دوره از کلاس‌ها تمدید می‌شود.
دبیر کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران در ادامه تصریح کرد: این دوره از کلاس هفته گذشته در غرب کشور و به میزبانی تبریز برگزار شده بود که به مرور زمان در همه مناطق کشور این کلاس برگزار می‌شود.
وی گفت: پس از اینکه مدرس استرالیایی به جای محمد صباح به عنوان مدرس (ای اف سی) منصوب شد به درخواست او برگزاری اینگونه کلاس‌ها  برای دانش‌افزایی مربیان آسیایی اجباری شده است.
امینی در ادامه از سفر مدرس استرالیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خبر داد و افزود: در حضور او چند کلاس توجیهی دانش‌افزایی مربیان در چند استان کشور برگزار می‌شود.
وی همچنین از برگزاری دوره تخصصی کارگروه یک ساعته در کلاس دانش‌افزایی مربیان در ساری اذعان داشت: در این کارگروه استاد دانشگاه در مبحث‌های دوپینگ، تغذیه، بدنسازی و روانشناسی سخنرانی می‌کنند.
امینی افزود: در بخش روانشناسی دکتر میرزاییان، در بخش تغذیه دکتر فلاح، در بخش دوپینگ دکتر دهقان و در بخش بدنسازی هم عسگری از مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا نکات جدیدی را پیرامون مبحث ارائه می‌کنند.
دبیر کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران همچنین از سخنرانی غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ آزادگان در این دوره از کلاس‌ها خبر داد و تصریح کرد: این همایش با سخنرانی محمود سورتیجی رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران آغاز شده و مدیریت این دوره نیز به عهده او است.
به گزارش فارس، این دوره از کلاس مربیگری به مدت دو روز با حضور 40 مربی درجه ( آ ) در مجتمع پردیس خزر ساری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول