اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دیلم خبر داد

مکاتبه با مالکین خانه‌های مخروبه برای تخریب املاک

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دیلم گفت: با مالکین خانه‌های مخروبه برای تخریب این اماکن و متصدیانی که در منزل اقدام به فروش مواد غذایی می‌کنند از سوی بخشداری و شوراهای اسلامی مکاتبه شود.

مکاتبه با مالکین خانه‌های مخروبه برای تخریب املاک
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمدحسن میرجهانمردی صبح امروز در نشست شورای سلامت دیلم اظهار داشت: با توجه به ارتباطات بین فردی و افزایش مسافرت‌ها در سطح شهرها باید علاوه بر رعایت بهداشت محیط، بهداشت فردی نیز مدنظر قرار گیرد تا از بار بیماری‌های واگیر در سطح جامعه کاسته شود.
میرجهانمردی افزود: برای حل مشکلات بهداشتی در روستاها، شوراها و دهیاران به کمک پرسنل بهداشتی مراکز بیایند تا بتوانیم با کمک هم و همتی مضاعف وضعیت بهداشت محیط در روستاها را به شرایط مطلوب برسانیم.
میرجهانمردی با اشاره به مشکل سگ‌های ولگرد و خطرات ناشی از گازگرفتگی مردم بیان کرد: با همکاری شبکه دامپزشکی شهرستان دیلم تمام سگ‌های صاحب‌دار در روستاها قلاده گذاری می‌شوند.
وی در ادامه تاکید کرد: دهیاران و بهورزان با صدور اخطاریه برای خانوارهایی که دفع غیر بهداشتی فاضلاب و فضولات حیوانی دارند، نسبت به جمع‌آوری این فضولات و دفع بهداشتی فاضلاب در روستا اقدام کنند.
بخشدار مرکزی دیلم در جمع اعضای شورای سلامت بخش اظهار داشت: با مالکین خانه‌های مخروبه برای تخریب این اماکن و متصدیانی که در منزل اقدام به فروش مواد غذایی می‌کنند از سوی بخشداری و شوراهای اسلامی مکاتبه شود.
در ادامه این نشست کاردان بهداشت محیط مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه (س) مشکلات بهداشت محیط روستاها و آخرین آمار مربوط به روستاهای زیر پوشش مرکز را بیان کرد.    
در این نشست روسای شوراهای اسلامی روستا، دهیاران، سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه (س) دیلم و امام سجاد (ع) سیامکان و کاردانان بهداشت محیط آن مراکز حضور داشتند.
روستاهای عامری، بیدو، کنارکوه، بنه خاطر، بنه اسماعیل، سیامکان، بنه اسماعیل، گزلوری و مظفری شمالی از جمله روستاهای توابع بخش مرکزی دیلم هستند.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول