اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن:

ترافیک درون‏شهری بومهن تعدیل می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از تعدیل ترافیک درون‏شهری بومهن با راه‏اندازی مسیر کامیون‏داران این شهر خبر داد.

ترافیک درون‏شهری بومهن تعدیل می‏شود
محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح زیرسازی بلوار کامیون‏داران بومهن از سوی شهرداری این شهر در حال انجام است.
وی ادامه داد: مجموعه شهرداری بومهن با مساعدت شورای اسلامی این شهر و پیش از راه‏اندازی مسیر آزادراه تهران - شمال، امور مقدماتی مسیر کناری این بلوار را اجرایی خواهد ساخت.
آهنگران اضافه کرد: این مهم با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تامین آسفالت مورد نیاز از سوی این نهاد محقق می‏شود.
شهردار بومهن عنوان کرد: در صورت تحقق این طرح و راه‏اندازی آن، ترافیک بومهن در زمان اوج خود تعدیل می‏شود تا رضایتمندی مردم این شهر و مسافران عبوری به نواحی شمالی کشور فراهم آید.
 
* بومهن به دنبال منابع درآمدی پایدار
وی پیرامون وضع درآمدهای شهرداری بومهن خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری بومهن از وضع درآمدی مناسبی برخوردار است.
آهنگران تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری بومهن نزدیک به 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که تاکنون بخش عمده‏ای از آن محقق شده است.
شهردار بومهن با تاکید بر لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری این شهر ابراز داشت: جذب مبالغ در قالب ساخت ‏و سازها و جرایم انواع کمیسیون‏ها برای نهاد شهرداری منابعی پایدار قلمداد نمی‏شود.
وی ادامه داد: همچنین از این رو مجموعه شهرداری بومهن در راستای ایجاد زمینه‏های لازم برای کسب درآمدهای پایدار و خدمات‏رسانی شایسته به اهالی اقداماتی را اجرایی ساخته است.
آهنگران متذکر شد: شهرداری بومهن برای دوری از درآمدهای مسکن‏وار و نزدیکی به منابع پایدار اخذ اعتبار، اقداماتی نظیر احداث مراکز معاینه فنی، جایگاه سوخت سی‏ان‏جی، میادین میوه و تره‏بار و مجتمع‏سازی تجاری را اجرایی می‏سازد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول