اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به 9 ماه گذشته

آمار امداد و نجات 17 درصد در مشهد رشد داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: آمار امداد و نجات نسبت به 9ماه گذشته 17درصد رشد کرده است.

آمار امداد و نجات 17 درصد در مشهد رشد داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات روبات آتش‌نشان، با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم بیان داشت: تا سال 86 حدود 20 ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد فعال بود اما امروز میزان ایستگاه‌های در حال افتتاح به دو برابر افزایش یافته و این در حالی است که امداد و نجات در گذشته فعالیت چندانی نداشته است اما در سال‌های اخیر بیش از 60 نوع فعالیت امداد و نجات در مشهد انجام می‌گیرد.
حسن جعفری با بیان اینکه مردم از ارائه خدمات مطلع نیستند، اظهار داشت: آمار امداد و نجات نسبت به 9 ماه گذشته 17 درصد رشد داشته و دلیل آن تقاضای مردم نسبت به خدمات بوده است.
وی افزود: اطلاعات نسبت به ارائه خدمات باید افزایش پیدا کند تا سازمان خود را برای رسیدن به نقطه ایده‌آل ارائه خدمات مناسب‌تر تجهیز کند.
وی بیان داشت: بیش از 13هزار قلم تجهیزاتی برای ارائه خدمات امداد و نجات در مشهد وجود دارد که با توجه به برنامه‌های سازمانی این میزان به یک هزار و300 قلم افزایش پیدا می‌کرد تا خدمات به حد ایده‌آل برسد.
جعفری افزود: یکی از دغدغه‌های آتش‌نشانان کانون‌های خطری است که در سطح شهر وجود دارد که اگر اتفاق بیفتد حداقل پنج کیلومتر حریم حفاظتی باید برای آنها ایجاد شود.
وی در ادامه سخنان خود خواستار حمایت مسئولان از جوانان خلاق و مخترع برای اجرایی کردن و تولید نیاز واقعی شهر و سازمان‌ها شد.
این مسابقات به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول