اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران اعلام کرد

تقویت پایگاه‏های امداد و نجات در محورهای دماوند

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از تقویت پایگاه‏های امداد و نجات در محورهای شهرستان دماوند خبر داد.

تقویت پایگاه‏های امداد و نجات در محورهای دماوند
مرتضی تمدن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر یکی از بزرگترین گسل‏های لرزه‏خیز استان تهران در شهرستان دماوند و منطقه مشاء قرار دارد.
وی ادامه داد: برای تقویت یکی از پایگاه‏های امداد و نجات شهرستان دماوند واقع در منطقه "چنار" بودجه‏ای تعیین شده است.
تمدن اضافه کرد: مسئولان امر قول داده‏اند که امور مرتبط با تقویت این مراکز را اجرایی کنند تا این نیاز مردم شهرستان دماوند محقق شود.
استاندار تهران مدیریت بحران در دماوند را از اولویت‏های این استان خواند و افزود: استقرار دماوند در منطقه ویژه طبیعی دلیل این اولویت قلمداد می‏شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، وجود مناطقی کوهستانی و صعب‏العبور به طور حتم لزوم اهتمامی همه‏جانبه و توجهی ویژه به این خطه را گوشزد می‏کند.
تمدن با بیان اینکه محورهای دماوند بخشی از بار ترافیک کشور را به دوش می‏کشد، عنوان کرد: در حال حاضر محورهای شهرستان دماوند از مهم‏ترین مسیرهای مواصلاتی استان تهران و تحت ترافیک فرا استانی قرار دارد؛ از این رو، مدیریت بحران این شهرستان سه مصوبه در شورای برنامه‏ریزی استان تهران را به خود اختصاص داد.
استاندار تهران پیرامون کمک به شهرداری‏ها برای تقویت تجهیزات خاطر نشان کرد: مقرر شد تا بخشی از این نیاز توسط اعتبارات استانی و بخشی دیگر از طریق درآمدهای شهرداری‏ها محقق شود.
انتهای پیام/غ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول