اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر کشور خبر داد:

استقرار 800 پایگاه امداد و نجات در سطح کشور

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از استقرار بیش از 800 پایگاه امداد و نجات در سطح کشور خبر داد.

استقرار 800 پایگاه امداد و نجات در سطح کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با عنوان همایش 700 نفری داوطلبان عاشورایی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مسئولان استانی و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این همایش اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دو عنصر حضور دائم و تحرک را سرلوحه کار خود قرار داده و بر این اساس بیش از 800 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات در سطح کشور برای خدمت‌رسانی به مردم مستقر شده‌ است.
یوسف صنایعی ادامه داد: در آینده نزدیک تمامی پایگاه‌های سیار امداد و نجات به پایگاه ثابت تبدیل وضعیت پیدا می‌کنند.
وی به خدمت‌رسانی 89 ساله جمعیت هلال احمر ایران اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در سالیان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با تقدیم 476 شهید امدادگر، خود را به عنوان یکی از وفادارترین و مردمی‌ترین ارگان‌های عام‌المنفعه کشور معرفی کرده است.
وی خطاب به داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: عضویت داوطلبانه شما در جمعیت هلال احمر در کسوت امدادگری، اتفاقی نبوده و صددرصد مورد عنایت ویژه پروردگار سبحان قرار گرفته‌اید.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر زحمات و تلاش‌های خود را تنها با خداوند یکتا معامله کنند و قدر و منزلت خویش را بدانند.
در پایان این مراسم از داوطلبان برتر شعب مختلف هلال احمر استان کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول