اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدیدترین اثر آیت‌الله مصباح‌یزدی با عنوان سجاده‌های سلوک منتشر شد

خبرگزاری فارس: جلد دوم کتاب «سجاده‌های سلوک» اثر آیت‌الله مصباح یزدی به همت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

جدیدترین اثر آیت‌الله مصباح‌یزدی با عنوان سجاده‌های سلوک منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، سجاده‌های سلوک مجموعه سخنان آیت‌الله مصباح یزدی در شرح و تفسیر مناجات‌های 15گانه امام سجاد(ع) است که به همت حجت‌الاسلام کریم سبحانی تدوین و نگارش یافته است.
شرح مناجات محبین، شرح مناجات متوسلان، شرح مناجات مفتقرین، شرح مناجات عارفان، شرح مناجات ذاکرین، شرح مناجات معتصمین و شرح مناجات زاهدین از مناجات‌هایی است که در دومین جلد کتاب «سجاده‌های سلوک» تفسیر و تشریح شده است.
جایگاه محبت و انس با معبود، نگاهی دوباره به قرب الهی، جستاری در مفهوم و گستره ولایت، ارتباط محبت به خدا با رضایت به قضا و قدر الهی، جلوه‌هایی دیگر از محبت خداوند، نگاهی به مقامات دوستان خدا، نجوای توسل جویندگان معبود، جستاری در چیستی و گستره معرفت او، آرمان‌های بلند اولیای خدا، خاستگاه ذکر خدا و عوامل تقویت کننده آن و... از دیگر عناوین و بخش‌های این کتاب است.
جلد دوم کتاب «سجاده‌های سلوک» با قطع وزیری و 416 صفحه به زیور طبع آراسته شده که پیشتر جلد اول آن در تابستان سال جاری روانه بازار نشر شده بود.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول