اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسایی در جمع مردم مشهد

در راه دین و تبعیت از ولایت‌فقیه با کسی شوخی نداریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما در راه دین و تبعیت از ولایت فقیه با کسی شوخی نداریم.

در راه دین و تبعیت از ولایت‌فقیه با کسی شوخی نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام حمید رسایی در جمع مردم مشهد در حسینیه نصرت در تبیین ریشه‌های حماسه 9 دی و نیز در بیان علل و عوامل بروز این حماسه ملی از سوی مردم ایران اظهار داشت: روزها به خودی خود و در چرخش ایام ارزشی ندارند و این حوادث و رخدادها است که به روزها ارزش می‌بخشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا برخی از حوادث تلخ و یا بعضا امیدبخش در روز اتفاق می‌افتد که این خود سبب ماندگاری آن روز در گردش سال‌ها می‌شود که از جمله این روزها می‌توان به روز 22 بهمن ‌ماه، 14 و 15 خرداد و یا 17 شهریور اشاره کرد.
رسایی حماسه مردم ایران در روز 9 دی را یکی دیگر از این روزهای ماندگار در تقویم تاریخ عنوان کرد و افزود: 9 دی ‌ماه سال گذشته حماسه‌ای بود که به‌واسطه حضور ملی مردم در صحنه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان و مردم در ارتباط با روز 9 دی ‌ماه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری اشاره کردند که 9 دی ‌ماه و حضور مردم در تاریخ ماندگار شد.
وی بزرگداشت روز 9 دی‌ماه را بسیار مهم دانست و افزود: مقام معظم رهبری می‌خواهد این روز بزرگ‌داشته شود چرا که در این روز تمام مردم ایران در پاسخ به رفتارهای زشت عده‌ای به خیابان‌ها ریختند و حماسه‌ای جدید در تاریخ ایران خلق کردند و نشان دادند که در راه دین و نظام و ولایت‌فقیه با کسی شوخی ندارند.

*فتنه 88 دعوای انتخاباتی نبود آنان دین و ولایت را هدف قرار داده بودند
رسایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تا قبل از 9 دی بسیاری برداشت دیگری از رفتارهای پس از انتخابات داشتند اما مردم برای آن در روز 9دی به خیابان‌ها آمدند چون برای آنان مسلم شده بود که فتنه 88 دعوایی انتخاباتی نبود و آنان دین و ولایت را هدف قرار داده بودند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حماسه 9 دی نقطه جوش مردم ایران در برابر این‌گونه رفتارها بود و در این راستا در تمام شهرهای ایران از تبریز تا اصفهان و شیراز و مشهد و تمام شهرهای بزرگ و کوچک ایران مردم به صحنه آمدند و انزجار خود را از این رفتارهای حیوانی این تعداد در روز عاشورای حسینی اعلام کنند.

*فتنه 88 تسویه حساب با ولایت فقیه بود و انتخابات بهانه‌ای برای رسیدن به این هدف
رسایی اظهار داشت: فتنه 88 از جایی بود که عده‌ای نقشه کشیدند برای انتخابات تا به بهانه انتخابات با ولایت فقیه تسویه‌حساب کنند و در این راستا انتخابات بهانه‌ای برای رسیدن به هدف آنان بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی از اقدامات آنان در راه رسیدن به نقشه‌ای که ترسیم کرده بودند اشاره کرد و افزود: یک نفر بدون سلام و پایان خطاب به مقام معظم رهبری نامه‌ای تهدیدآمیز نوشت که من دود آتش خشم احزاب را می‌بینم.
وی ادامه داد: به عبارتی در این نامه تهدید آمیز خطاب به رهبری نوعی خط و نشان در به صحنه آمدن احزاب و جبهه‌گیری آنان در مقابل مقام معظم رهبری اعلام شده بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات برگزار شد و آن شخص رای نیاورد و این آغازی برای آشوب‌های آنان در خیابان‌ها شد.

*انتخابات برای جلوگیری از لشکرکشی‌های خیابانی است
رسایی در ادامه به ایراد سخنرانی توسط مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه اشاره کرد و اظهار داشت: پس از این حوادث رهبری در نمازجمعه و خطبه‌ها با صراحت عنوان کردند که برگزاری انتخابات برای جلوگیری از لشکرکشی‌های خیابانی است.
وی افزود: اما آنان به سخنان رهبری توجه نکردند و به کارهای خود ادامه دادند و در این میان پایگاه بسیج را به آتش کشیدند و بانک‌ها و اموال عمومی و بیت‌المال را از میان بردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شکل گیری این حوادث پی‌درپی مردم ایران را نسبت به این حوادث خشمگین می‌کرد.

*حمایت سلطنت‌طلب‌ها، BBC و منافقان از این جریانات
وی ادامه داد: پس از چند هفته از ایراد سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه، آنان در صدد برگزاری نماز جمعه شدند و در این راه حتی در رسانه‌های بیگانه‌ای مانند BBC برای شرکت در این نمازجمعه تبلیغ کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: نمازجمعه‌ای که در آن با کفش نماز به‌جا آوردند و عکس‌های آن را بر روی سایت‌ها قرار دادند.
وی در ادامه با طرح سؤالی اظهار داشت: این چگونه نمازجمعه‌ای است که رسانه‌های بیگانه برای شرکت در آن تبلیغات می‌کنند و با کفش نماز می‌خوانند، این چه طرفداری از انقلاب است مگر نمازجمعه با انقلاب نیست.
انتهای پیام/م10/و4000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول