اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

آلودگی‌های شهری محیط زیست را دچار مشکل کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط زیست هم در مورد کشتارگاه‌ها و هم کارخانجات آسفالت با معضل روبه‌رو شده است.

آلودگی‌های شهری محیط زیست را دچار مشکل کرده است
سیدحسین آقامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مسئولان نمی‌خواهند این دو موضوع به عنوان منابع آلودگی تلقی شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در ادامه افزود: من به عنوان یک متولی محیط زیست خواستار استقرار شبکه جمع‌آوری فاضلاب هستم؛ اگر تدبیری در این مورد اندیشیده شود، در آینده شهر و شهردار دچار مشکل نمی‌شوند.
آقامیری در ادامه تاکید کرد: اگر مطلبی در ارتباط با مسائل محیط زیست مطرح می‌کنیم، اهداف بلندمدتی داریم. مثلا در حوزه حفاظت محیط زیست، نزدیک بودن شهرک‌های صنعتی به شهر سبب ایجاد مسئله‌ای مهم شده بود و تا حد امکان سعی ما بر این بود که این شهرک‌ها در نقطه جغرافیایی مناسب‌تر و دور از شهر قرار گیرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از سوی نسل آینده به بی‌فکری و بی‌توجهی متهم نشویم.
وی از بودجه 50 میلیون تومانی برای جذب امور عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال هم در بحث حفاظت از عرصه‌ها، امور مربوط به آب‌رسانی، تامین شرایط زیست‌گاهی و... در حد توان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول