اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تأمین اجتماعی کاشان:

1600 قالیباف کاشانی بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تأمین اجتماعی کاشان از تحت پوشش قرار گرفتن یک هزار و 600 نفر از قالیبافان این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

1600 قالیباف کاشانی بیمه شدند
حسن شعبانی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: امروز کمتر کسی در روستاهای این شهرستان است که یک جلد دفترچه بیمه تأمین اجتماعی در خانه‌اش نباشد.
وی با اشاره به اینکه 296 هزار نفر از جمعیت کاشان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، خاطر نشان کرد: امروز در تمام مکان‌های این شهرستان دفترچه‌های بیمه به عنوان نمایندگان تأمین اجتماعی حضور دارند.
رئیس اداره تأمین اجتماعی کاشان تصریح کرد: این بیمه در ضریب تحت پوشش جمعیت در این شهرستان مقام اول را دارد.
شعبانی‌زاده در ادامه با اشاره به اجرای بیمه کشاورزان در کاشان عنوان کرد: تاکنون 3 هزار و 500 نفر در بخش کشاورزی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به آغاز طرح بیمه کشاورزان در کاشان از سال 85 توسط سازمان تأمین اجتماعی و تصویب آئین‌نامه بیمه کشاورزان در هفته گذشته اضافه کرد: در حال حاضر تمام جوانان و مردم روستاهای این شهرستان به نوعی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.  
رئیس اداره تأمین اجتماعی کاشان گفت: روستائیان تحت پوشش این بیمه به دلیل ارائه خدمات درمانی توسط بیمه تأمین اجتماعی، نیازی به بیمه روستایی ندارند.
شعبانی‌زاده در ادامه با بیان اینکه سازمان‌های بیمه‌گر در هیچ جای دنیا کار درمان انجام نمی‌دهند، بیان داشت: بیمه تأمین اجتماعی در ایران انحصاری است و علاوه بر خدمات بیمه‌ای معمول، به ‌کار درمان که در شرح وظایف بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است نیز مبادرت می‌کند و سازمان تأمین اجتماعی به دلیل بنیه مالی که از قبل داشته به یاری بیمه شده خود آمده‌ است.
وی در پایان از ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص و سرطانی توسط سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و اذعان داشت: درمان این بیماران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته و رایگان شده ‌است.
به گفته وی با ارائه گواهی پزشک معالج برای بیماران خاص دفترچه‌های جدید که جلد و برگه‌های آن با دفترچه عادی متفاوت است ارائه می‌شود و دارندگان این نوع دفترچه‌ها از معافیت‌های بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول