اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی فریدونکنار:

تمایلی برای بیمه قالیبافی در فریدونکنار وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تامین اجتماعی فریدونکنار گفت: به علت نبود مراکز فنی و حرفه‌ای و اداره بازرگانی در شهرستان، افراد تمایلی به ادامه بیمه قالیبافی ندارند.

تمایلی برای بیمه قالیبافی در فریدونکنار وجود ندارد
محمدعلی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: به علت نبود مراکز فنی و حرفه‌ای و اداره بازرگانی در شهرستان، افراد تمایلی به ادامه بیمه قالیبافی ندارند که موارد مرتبط با بیمه قالیبافی در شهرستان بابلسر انجام میشود و البته بعضی از بیمه‌شدگان حق بیمه را خارج از مهلت قانونی پرداخت میکنند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد بیمه‌شدگان توافقی سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار در بخش باربران، خادمان مساجد و بسیجیان تا اسفند 89 برابر 525 نفر بوده که نسبت به دوره مشابه قبل 535 نفر و معادل 1.68 درصد کاهش داشته است.
رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار یکی از دلائل این کاهش را عدم پرداخت حق بیمه در موئد مقرر دانست و گفت: البته به علت جذب حداکثری بیمه‌شدگان طرح باربران در طرح حمالان در سال 88 در شهرستان فریدونکنار و حوزه جغرافیایی، در سال جدید هیچ‌گونه درخواستی که مشمول شرایط این طرح باشد به این شعبه ارائه نشده است.
وی در تشریح وضعیت وصولی درآمد سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار از عوامل کاهش وصولی درآمد این نهاد خبر داد و افزود: از علل اصلی این موضوع میتوان به اتمام قرارداد بزرگ راهسازی شرکت آماکا از اوایل سال 89 و فعالیت کارگاه‌های زیر پوشش شعبه که صنفی هستند، اشاره داشت.
نصیری از بروز بحران مالی برای بیشتر کارفرمایان در شهرستان فریدونکنار در سال گدشته خبر داد و اذعان داشت: افزایش بالای مصوب وصولی ماهیانه درآمد به میزان 46درصد نسبت به مصوب سال  88 نیز از مهم‌ترین دلایل این حوزه است.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول