اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

زائران مشهد امسال از مرز 25 میلیون می‌گذرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: همه ساله شاهد رشد ورود زائران به این شهر هستیم که در این راستا و در سال جاری تعداد زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند از مرز 25 میلیون می‌گذرد.

زائران مشهد امسال از مرز 25 میلیون می‌گذرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در سومین گردهمایی بانوان وزارت راه و شهرسازی در سالن همایش‌های فرودگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: در وضعیت کنونی انقلاب اسلامی ایران، داشتن بصیرت برای همگان امری لازم و ضروری است چرا که آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال استفاده از غفلت ایرانیان هستند.
استاندار خراسان رضوی افزود: آنچه که مسلم است آمریکا نمی‌تواند با هجمه‌های خارجی برای ایران مشکلی را ایجاد کند و یا اینکه بخواهد ضربه‌ای به ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند.
صلاحی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دشمن برای ضربه‌زدن به نظام قصد دارد در داخل مشکل و یا شکافی را ایجاد کند.
استاندار خراسان رضوی در ادامه به نقش زن در ایران و جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه بصیرت‌افزایی آن چه که از اهمیت بسزایی برخوردار است توجه به نقش زنان در این امر است چرا که زنان تربیت‌کننده نسل آینده هستند و با تربیت فرزندان خود می‌توانند بصیرت را نیز به آنان آموزش دهند.
وی ادامه داد: اگر آموزش، تربیت و همراهی زن ایرانی نبود چگونه مردان ایران در مقابل تجاوز دشمن به خاک به مقابله می‌پرداختند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت نهم و دهم برای حوزه زنان گفت: در این راستا و در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به امور بانوان شد به گونه‌ای که در وزارتخانه‌ها مشاوران امور بانوان به جدیت بیشتری به امور مربوط به بانوان پرداختند.
وی با اشاره به ابلاغ دولت در ارتباط با مشاوران امور بانوان گفت: هر یک از دستگاه‌ها موظف شدند که در این راستا اقداماتی را انجام دهند و در این میان آنچه که در ارتباط با اقدامات دستگاه‌ها می‌توان گفت این است که هر کدام از دستگاه‌ها براساس درک خود از این موضوع اقداماتی را انجام داده‌اند.
استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: آنچه که در ادبیات به عنوان جایگاه زن عنوان می‌شود با عبارتی نظیر مهر مادری و یا سرزمین مادری است که این خود نشان از نقش سازنده یک زن است.

* زائران مشهد امسال از مرز 25 میلیون می‌گذرد
وی افزود: همه ساله شاهد رشد ورود زائران به این شهر هستیم که در این راستا و در سال جاری تعداد زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند از مرز 25 میلیون می‌گذرد.
صلاحی در ادامه به وضعیت شهر مشهد و زائرپذیری این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در شهر مشهد بیش از 51 درصد هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای کشور ‌وجود دارد، همچنین 50 درصد ظرفیت قطارها به مشهد تعلق دارد که این خود نشانی از علاقه مردم ایران به امام رضا (ع) و زیارت این امام همام است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول