اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اراک

کارگاه آموزشی خلاقیت مدیران مهدهای کودک آغاز شد

خبرگزاری فارس:مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آغاز به کار کارگاه آموزشی خلاقیت مدیران مهدهای کودک در بهزیستی استان خبر داد.

کارگاه آموزشی خلاقیت مدیران مهدهای کودک آغاز شد
حامد افراسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کارگاه با هدف ارتقاء کیفیت مهدهای کودک در زمینه آموزش کودکان، آموزش مهارت در کار به کودک، به روزآوری اطلاعات و مهارت‌های کار با کودک برای مربیان از امروز با حضور 200 مربی از مهدهای کودک استان آغاز به کار کرده است.
وی با بیان اینکه این کارگاه به مدت دو روز ادامه دارد، تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی خلاقیت مدیران و مربیان مهدهای کودک امسال به عنوان یکی از اولویت‌‌های دفتر  امور کودک و خانواده بهزیستی استان قرار گرفت که خوشبختانه در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته شد.
به گفته وی بعد از پایان این دوره به شرکت کنندگان از طرف شرکت آریا گواهینامه اهدا خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: دفتر  امور کودک و خانواده بهزیستی استان علاوه بر اجرای این طرح، اجرای طرح کارآفرینی در مهدهای کودک را نیز در دستور کار دارد که این طرح نیز هم اکنون در حال اجراست.
افراسیابی اظهار کرد: در این طرح کودکان به صورت داوطلبانه با ابتدایی‌ترین ابزارها به ویژه  ابزارهای ساده صنعتی آشنا شده و نحوه کار با آنها را فرا می‌گیرند.
 به گفته وی در حال حاضر 170 مهد کودک و روستا مهد در شهرهای مختلف استان فعالیت دارند که از این تعداد 40 مهد کودک در اراک است.
انتهای پیام/خ۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول