اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای مرحله دوم طرح اکرام مساجد در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه چهارمحال و بختیاری از اجرای مرحله دوم طرح اکرام مساجد در این استان خبر داد.

اجرای مرحله دوم طرح اکرام مساجد در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: طی یک اقدام ابتکاری که بر اساس نیازسنجی در راستای پیشبرد اهداف تحول اداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط هر چه بیشتر مردم و دولت، مرحله دوم این طرح در شهرکرد اجرا می‌شود.
وی افزود: دستورالعمل این طرح تهیه و بر اساس دستور استاندار به ادارات تابعه، طی آن تمامی مدیران و کارکنان ادارات کل و نهادها بر اساس جدول زمان‌بندی در راستای تشریح وظایف دستگاه متبوع خود و حل مشکلات مردم و پاسخ به سوالات مراجعین در مساجد محلات شهر حضور یافته و با مردم از نزدیک دیدار می‌کنند.
انصاری با بیان اینکه مرحله اول این طرح با موفقیت اجرا شده است، گفت: مرحله دوم نیز در حال اجراست که با استقبال نمازگزاران و اهالی محلات مواجه شده است.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: مساجد در فرهنگ دینی از جایگاه والایی برخوردارند و سرمایه‌گذاری مناسب برای شکوفایی مساجد ضروری است.
وی با بیان اینکه مساجد را مجالس پیامبران و از محبوب‌ترین مکان‌ها معرفی کرده‌اند، گفت: بر این اساس هر نوع فعالیتی که در ارتباط با مساجد با توجه به شأن آن باشد، اگر با دیدگاه الهی صورت گیرد، اعتبار ویژه خواهد گرفت و عمل صالح محسوب می‌شود.
انصاری با بیان اینکه مهیا کردن زمینه‌های گرایش انسان‌ها به مسائل معنوی باید به عنوان یک اصل سرلوحه امور قرار گیرد، گفت: هدف از آفرینش انسان خلیفةالله شدن و رسیدن به قرب الهی است.
وی با بیان اینکه امروز بسیج باید در خط نخست دفاع از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن باشد، گفت: اجرای فرمایشات حکیمانه مقام عظمای ولایت در تمام زمینه‌ها راهگشای حرکت کشور و موفقیت در برابر توطئه‌های دشمن است.
انصاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مساجد و حضور جوانان در آن، خاطرنشان کرد: بالا بردن روحیه معنوی در جوانان بزرگترین دفاع در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است و مسجد باید پایگاهی برای حضور جوانان و اجرای برنامه‌های غنی فرهنگی باشد.
وی با بیان اینکه مسجد مهم‌ترین مکان برای اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی است، گفت: مساجد باید مملو از حضور جوانان و نوجوانان باشد.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول