اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل:

اولیا در هوشمندسازی مدارس آمل مشارکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فناوری آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه بسیاری از مدارس در حال حاضر با همکاری و مشارکت موثر اولیا به یک کلاس آی‌تی مجهز شده، گفت: جریان هوشمندسازی هم اکنون روند مناسبی را طی می‌کند.

اولیا در هوشمندسازی مدارس آمل مشارکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در مدرسه دخترانه شاهد آمل آغاز به کار کرد.
معاون پژوهشی و فناوری آموزش و پرورش آمل ظهر امروز در آغاز به کار نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس با اشاره به اینکه این نمایشگاه در چهار سطح برگزار شده، ابراز داشت: نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در سطوح الکترونیک، نیمه الکترونیک، نیمه‌هوشمند و هوشمند به عرضه دستاوردهای مدارس پیشتاز این شهرستان در عرصه هوشمندسازی پرداخته است.
ابراهیم پرسیان با بیان اینکه تلاش شده تا این نمایشگاه به عنوان الگویی برای معلمان و مدیران سایر مدارس برای هوشمندسازی مدارس باشد، گفت: این نمایشگاه در راستای دست یافتن به چشم‌اندازهای طرح هوشمندسازی مدارس دایر شده است.
وی با تاکید بر اینکه براساس سند چشم‌انداز و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید تمام مدارس هوشمندسازی شوند، ابراز داشت: این نمایشگاه به عنوان یک الگو در اختیار مدیران قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: براساس این چشم‌انداز تمام مدارس خاص مانند تیزهوشان، هیئت امنایی و مدارس شاهد باید هوشمند سازی شوند. براساس این برنامه تمام مدارس ابتدایی نیز در اولویت هوشمند سازی قرار دارند.
پرسیان با اشاره به اینکه سه مدرسه غیردولتی و پنج مدرسه دولتی در این شهرستان به سیستم‌های رایانه‌ای مجهز شده‌اند، یادآور شد: برای راه‌اندازی هر کلاس درس هوشمند 2 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه روند هوشمندسازی در مدارس نیازمند مشارکت و همکاری مستمر مدیران، معلمان و اولیای دانش‌آموزان است، گفت: این سه گروه با تلاش مستمر می‌تواند به سرعت گرفتن این روند کمک کنند.
پرسیان با تاکید بر اینکه بسیاری از مدارس در حال حاضر با همکاری و مشارکت موثر اولیا به یک کلاس آی‌تی مجهز شده، اذعان داشت: جریان هوشمندسازی هم اکنون روند مناسبی را طی می‌کند.
انتهای‌ پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول