اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تولید محتوای الکترونیکی راه هوشمند‌سازی‌ مدارس است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تولید محتوای الکترونیکی راهی است که در مسیر هوشمند‌سازی مدارس باید طی شود.

تولید محتوای الکترونیکی راه هوشمند‌سازی‌ مدارس است
صحبت‌الله الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هدف از برگزاری پنجمین جشنواره حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی ورود فناوری اطلاعات در فرآیند تدریس و یادگیری است.
وی ادامه داد: معلمان در این فرآیند باید بتوانند محتوای درس‌ها را به شکل الکترونیکی و چند رسانه‌ای با ویژگی‌های جذاب ارائه کنند.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: معلمان برای جذاب و قابل فهم کردن دروس باید در کنار مطالب نوشتاری از فیلم، گرافیک، انیمیشن و بازی بهره ببرند.
الماسی با بیان اینکه تولید محتوای الکترونیکی راهی در مسیر هوشمند‌سازی مدارس است، تصریح کرد: بستر و زمینه تحقق مسیر الکترونیکی داشتن محتواست.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ابتکار طرح تولید محتوای الکترونیکی این است که خود معلمان محتوا را می‌سازند.
الماسی با اشاره به اینکه تولید محتوای الکترونیکی باید در دستور کار شورای دبیران و معاونان مدارس قرار گیرد، افزود: در راستای تولید محتوای الکترونیکی 560 معلم در استان آموزش 48 ساعته دیده‌اند.
الماسی با اشاره به اینکه در جشنواره چهارم تنها 36 اثر پذیرفته شده داشتیم، گفت: این آمار در مقایسه با جشنواره پنجم که 382 اثر پذیرفته شده، ناچیز است.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد‌: کرمانشاه در این جشنواره به عنوان یکی از برترین استان‌های کشور شناخته شد و تندیس طلایی را از مقام عالی وزارت دریافت کرد.
وی با بیان اینکه 5 اثر از معلمان و دانش‌آموزان استان رتبه‌های اول تا سوم کشوری را در این جشنواره به خود اختصاص دادند، اظهار کرد: در بخش دانش‌آموزی مریم شیرآوند و کیمیا نظرآبادی رتبه اول دوره راهنمایی را به دست آوردند.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش هنرآموزان هنرستان حسن محمدی از شهرستان هرسین رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد و تندیس طلایی را از دستان وزیر آموزش و پرورش دریافت کرد.
وی اضافه کرد: در بخش معلمان دوره راهنمایی علی‌گل کاکاوندی رتبه اول و در قسمت فعالیت‌های گروهی بهزاد کوه‌مرادی رتبه دوم و محمد علی عبدی از کنگاور رتبه سوم را کسب کردند.
الماسی اظهار کرد: در پنجمین جشنواره کشوری حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی که در تهران برگزار شد، نام کرمانشاه 6 بار درخشید و عنوان برترین استان را از آن خود کرد.
وی تصریح کرد: این موفقیت حاصل تلاش کسانی بود که در زمینه تولید محتوای الکترونیک کار کرده بودند.  
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت‌: در آیین اختتامیه استانی این جشنواره از 38 اثر پذیرفته شده تجلیل به عمل آمد.
وی افزود: در این مراسم 14 ستاد برتر استان و 11 مدیر مدرسه فعال تقدیر شدند.
وی در پایان گفت: کار اجرایی جشنواره ششم آغاز شده است و تمامی معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند با تولید محتوای الکترونیکی در آن شرکت کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول