اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر:

مسابقات "من کتاب می‌خوانم" در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: سری سیزدهم مسابقات "من کتاب می‌خوانم" همراه با جوایز ارزنده و با معرفی کتاب‌های برتر در ارتباط با قیام عاشورا، انقلاب اسلامی و فتنه 88 در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

مسابقات "من کتاب می‌خوانم" در بوشهر برگزار می‌شود
صدرالله محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسابقات من کتاب می‌خوانم با هدف ترویج فرهنگ مطالعه مفید و در راستای ترغیب عمومی به کتابخوانی، به صورت ماهانه از ابتدای سال جاری در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.
محتشم بیان کرد: این مسابقات به دو شیوه آنلاین و مکتوب برای اقشار مختلف و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی از طریق سایت کتابخوانان حرفه‌ای به نشانی www.booki.ir برگزار می‌شود و دوستداران کتاب می‌توانند با مراجعه به این سایت و همچنین کتابخانه‌های عمومی سراسر استان در این مسابقات شرکت و از جوایز ارزنده آن برخوردار شوند.
وی ادامه داد: مراقبه‌های عاشورایی اثر سید منیرالدین حسینی الهاشمی،  فتح خون (روایت محرم) از سید مرتضی آوینی، شورش اشرافیت بر جمهوریت (ریشه‌یابی حوادث پس از انتخابات 88) نوشته حمیدرضا اسماعیلی،  شاه بی شین از محمدکاظم مزینانی، موج فتنه از جنگ جمل تا جنگ نرم اثر احمد حسین شریفی از جمله منابعی هستند که در سری سیزدهمین این مسابقات معرفی و علاقه‌مندان برای دستیابی به این منابع می‌توانند از طریق کتابخانه‌های عمومی استان اقدام کنند.
محتشم گفت: برای دانش‌آموزان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان نیز مسابقه نویسندگی پیش‌بینی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی boushehrpl.ir و کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: طبق آمار اعلام شده از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال جاری حدود یک میلیون نفر در مسابقات "من کتاب می‌خوانم" شرکت کرده‌اند و هزاران نفر از هدایای ارزشمند آن برخوردار شده‌اند.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول