اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارس در «همایش لبیک یا خامنه‌ای»:

زیر پرچمی با معیارهای کامل اصولگرایی متحد می‌شویم

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارس در «همایش لبیک یا خامنه‌ای» گفت: زیر پرچمی با معیارهای کامل اصولگرایی متحد می‌شویم.

زیر پرچمی با معیارهای کامل اصولگرایی متحد می‌شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی چهارشنبه‌شب در «همایش لبیک یا خامنه‌ای» اظهار داشت: در صورتی که اصولگرایان در صحنه انتخابات با یک پرچم حضور پیدا کنند بسیار خوب است اما شرط این وحدت برخورداری کامل این پرچم از ضوابط اصولگرایی است.
دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی در فارس بیان کرد: باید کسانی در پیشانی اصولگرایی قرار گیرند که به معنای واقعی اصولگرا بوده و در آزمون‌های مختلف ولایتمداری خود را ثابت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه انتخابات بزرگی در پیش رو است، افزود: دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و انواع جریان‌های انحرافی و فتنه به دنبال ایجاد چالش در این انتخابات هستند.
لنکرانی با بیان اینکه بعد از ماجرای فتنه 88 شاهد بالا رفتن درک سیاسی مردم بوده‌ایم، تصریح کرد: مجلس نهم مجلسی استوارتر و با نشاط‌تر از گذشته است چرا که مردم در این دوره بر اساس معیارها رای می‌دهند.
وی با اشاره به عنوان همایش لبیک یا خامنه‌ای خاطرنشان کرد: این لبیک گفتن برای ما الزاماتی به وجود می‌آورد که مهم‌ترین آن، اطاعت مطلق از منویات رهبری است.
لنکرانی اضافه کرد: در جبهه پایداری انقلاب اسلامی آرزوی ما این است که در مسیر پیش رو اساس کار ما بر محور ولایت باشد و از خط ولایت فقیه خارج نشویم.
دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی در فارس تصریح کرد: نمی‌توانیم ادعای اصولگرایی داشته باشیم و بعد از کسانی حمایت کنیم که وابسته به کانون قدرت و ثروت هستند و یا در لیست حمایتی ما کسانی قرار بگیرند که احزاب پشتیبان فتنه خوشحال شوند.
وی جریان انحرافی را یک خطر جدی برای نظام خواند و ادامه داد: این جریان با حاشیه‌سازی‌هایی که برای دولت ایجاد کرده زمینه خدمت را از او گرفته است.
لنکرانی خطر جدی‌تر را انحراف فکری خواند و اضافه کرد: ما در حوزه تفکر دینی تمام نظریات را از مرجعیت و حوزه برداشت می‌کنیم اما در شرایط فعلی جریان ایده‌پردازی در حال شکل‌گیری است که می‌خواهد مقابل تفکر حوزوی بایستد.
دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارس با تاکید بر پایداری گفتمان ارزش‌مداری در استان فارس گفت: ما به دنبال به دست آوردن صندلی‌های مجلس به هر قیمتی نیستیم و می‌خواهیم گفتمان ارزش‌مداری بیش از پیش پایدار باشد.
وی در ادامه با اشاره به واقعه عاشورا و مصلحت‌اندیشی عده‌ای مقابل قیام امام حسین (ع) ابراز داشت: مقوله مصلحت‌اندیشی از ابتدا در میان دین‌باوران وجود داشته و عده‌ای فکر می‌کردند با مصلحت‌اندیشی و کوتاه آمدن از ارزش‌ها و مواضع خود می‌توانند در آینده از دین خدا دفاع کنند.
لنکرانی با بیان اینکه مصلحت‌اندیشی امام منافع تمام جامعه مسلمانان را در بر می‌گیرد خاطرنشان کرد: به مصلحت‌های کاذب که منافع شخصی را در بر می‌گیرد اعتقاد نداریم و اگر قرار به مصلحت‌اندیشی باشد تنها امام مسلمانان می‌تواند مصلحت‌اندیشی کند.
وی افزود: وضع امروز ما وضع عاشورایی است چراکه انقلاب اسلامی در حدی از بالندگی و الهام‌بخشی برای جهانیان قرار دارد که اگر قرار باشد خدشه‌ای به آن وارد شود جای هیچ مصلحت‌اندیشی و کوتاه آمدن باقی نمی‌ماند.
این فعال سیاسی با اشاره به حماسه نهم دی ماه و حضور پرشور مردم خاطرنشان کرد: واقعیت تلخ این است که بعد از انتخابات 88 عده‌ای می‌خواستند نظرات خود را به رهبری تحمیل کنند و امتیازاتی بگیرند اما مردم هنگامی دیدند فتنه طولانی شده و افراد سیاسی وظیفه خود را درست انجام نمی‌دهند در یک حرکت خودجوش به صحنه آمدند و تمام توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.
وی گفت: با کسانی که به دنبال به دست آوردن کرسی‌های بیشتر در مجلس و تغییر دادن قانون به نفع منافع گروه‌های ویژه هستند وجه اشتراکی نداریم اما در مورد اصولگرایی، اگر معیار اصولگرایی منویات رهبری باشد همگرا هستیم.
لنکرانی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در فارس از شخصیت‌های ارزشمند انقلاب است، ادامه داد: زمانی می‌گوییم مطیع رهبری هستیم به این معنا است که نمایندگان رهبری در مناطق و نهادهای مختلف مورد احترام ما هستند و در استان فارس نیز نماینده رهبری از شخصیت‌های ارزشمند و قابل احترام است.
وی مجلس نهم را مجلسی خواند که در ولایتمداری استوارتر، در مباحث کارشناسی کارشناس‌تر و در خدمت‌رسانی با نشاط‌تر از گذشته عمل می‌کند.
دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارس تصریح کرد: در شهرستان‌ها افراد مختلف در حال بررسی ظرفیت‌های حضور این جبهه در انتخابات مجلس هستند و با توجه به آغاز ثبت‌نام کاندیداها از روز شنبه، به زودی مواضع گروه‌های سیاسی مشخص می‌شود.
وی در مورد اعلام حضور خود در انتخابات مجلس نیز جواب آشکاری نداد و هر موضوعی در این رابطه را به روزهای ثبت نام موکول کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول