اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر رویان خبر داد

برگزاری یادواره شهدای شهر رویان 29 دی ماه

خبرگزاری فارس: شهردار رویان از برگزاری یادواره شهدای این شهر در 29دی ماه جاری خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای شهر رویان 29 دی ماه
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور مرتضی مومنی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهر رویان که با حضور مسئولان محلی، نمایندگانی از خانواده‌های شهدا، سپاه و نیروی انتظامی در محل دفتر شهردار برگزار شد، همه پیروزی‌های کشور را مرهون خون شهدا ذکر کرد.
وی ابراز داشت: سخن پیرامون شهید و شهادت بسیار سخت و دشوار است، ولی باید اذعان داشت که پیروزی‌های امروز کشور و مطرح بودن ایران به عنوان یک قدرت علمی در جهان به برکت خون شهدا است.
شهردار رویان فرود آوردن هواپیمای فوق مدرن و رادارگریز جاسوسی آمریکا و دستگیری جاسوسان در کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: وظیفه ما انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان است.
مومنی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد فرهنگ شهادت را از نسل جوان ما بگیرد و آنها را با شهید و شهادت دور کند و فاصله بیاندازد، تصریح کرد: تنها راه نجات جوانان، ترویج این فرهنگ غنی اسلامی و عمل به وصیتنامه‌های شهدا است.
وی برگزاری یادواره شهدا را خروج از بن‌بست‌ها دانست و تاکید کرد: یادواره‌های شهدا باید در شان و منزلت مقام شامخ شهید برگزار شود، مسئولیت بنیاد شهید و سپاه از بقیه بیشتر است و باید پیش‌قدم باشند و جلوتر از بقیه و شهرداری حرکت کنند. 
 
* از یادواره شهدا تلقی سیاسی کاری نشود
شهردار رویان از تشکیل کمیته‌های مختلف برگزاری یادواره با مسئولیت‌های تعیین شده خبر داد و اذعان داشت: با توجه به حساسیت زمانی و نزدیکی به انتخابات، کمیته‌ها باید دقت داشته باشند و از حاشیه‌ها پرهیز کنند.
مومنی در پایان متذکر شد: در انتخاب مجری، مداح و سخنران دقت لازم شده تا بحث تبلیغ یا تخریب نبوده و از یادواره شهدا تلقی سیاسی کاری نشود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول