اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی هیئت ورزش‌های رزمی لرستان:

مسابقات رزمی بانوان لرستان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی هیئت ورزش‌های رزمی لرستان گفت: مسابقات قهرمانی رزمی بانوان لرستان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

مسابقات رزمی بانوان لرستان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد میر عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی رزمی بانوان استان سبک ووینام در خرم‌آباد گفت: یک دوره مسابقات قهرمانی رزمی بانوان استان سبک ووینام به مناسبت روز دانشجو در خرم‌آباد برگزار و تیم‌های برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.
مدیر روابط عمومی هیئت ورزش‌های رزمی لرستان گفت: این رقابت‌ها از روز گذشته با حضور 150 ورزشکار در قالب 10 تیم شرکت کننده در خرم‌آباد برگزار و تا امروز ادامه داشت.
وی اظهار داشت: این رقابت‌ها در چهار رده سنی مختلف و در اوزان 20+ تا 90+ کیلوگرم برگزار شد و نفرات برتر این رقابت‌ها به عنوان تیم منتخب لرستان در مسابقات قهرمانی کشوری که دی ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
میر گفت: در پایان رقابت‌ها تیم‌های کوهدشت، رومشکان و بروجرد به ترتیب اول تا سوم شدند و صفورا امرایی از تیم رومشکان به عنوان بهترین ورزشکار انتخاب شد.
مدیر روابط عمومی هیئت ورزش‌های رزمی لرستان گفت: از افراد شرکت کننده در این رقابت‌ها 40 نفر به اردوی انتخابی تیم استان راه یافتند که از این تعداد در نهایت هشت نفر در رده سنی جوانان و 12 نفر در رده سنی بزرگسالان به عنوان تیم استان انتخاب می‌شوند.
به گفته میر، قهرمانان مسابقات کشوری نیز اسفند ماه سال جاری به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول