اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

راهیابی نماینده فریدونکنار به مسابقات رزمی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از راهیابی نماینده مرد این شهرستان به مسابقات رزمی قهرمانی کشور خبر داد.

راهیابی نماینده فریدونکنار به مسابقات رزمی قهرمانی کشور
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار با ارائه عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در هفته‌های گذشته اظهار داشت: برگزاری کلاس آموزشی روان‌شناسی ورزشی با حضور همه رؤسای هیئت و نائب رئیسان و مربیان، بازدید از پروژه فیروزآباد با حضور فرماندار و اعضای همراه و دیدار با ورزشکاران پیشکسوت روستای مهلبان از مهم‌ترین این برنامه‌ها بوده است.
وی با اشاره به عزیمت گروه کوهنوردی اوج به قله فیلوند واقع در منطقه سنگچال، از اعزام جابر صباغی نماینده استان مازندران از شهرستان فریدونکنار به مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تصریح کرد: برگزاری مسابقات دوستانه کاراته بین باشگاه‌های شهرستان، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بین باشگاه‌های شهرستان و حضور در کلاس تحول اداری را نیز داشته‌ایم.
این مسئول با اشاره به پایان تعمیرات سالن کشتی، گفت: عزیمت گروه کوهنوردی عبرت به قله پرن از قسمت یال شرقی، اعزام عالیه قاسمی‌زاده برای حضور در کلاس مربیگری درجه ایروبیک ژیمناستیک و برگزاری مسابقات فوتبال لیگ استان رده سنی امیدها بین تیم شهید بصیر و شهرداری نوشهر نیز از دیگر عملکرد این حوزه بوده است.
قدیمی بیان داشت: مسابقات فوتبال بین تیم‌های وحدت شهروند و دریای بابل، مسابقات کشتی انتخابی آموزشگاه‌ها در سالن تختی فریدونکنار و برگزاری جلسه با حضور رئیس و اعضای هیئت روستایی درباره ورزش روستایی عشایری انجام شده است.
وی اذعان داشت: حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر و پروژه‌های شاخص شهرستان، برگزاری جلسه به مناسبت حضور تیم دانش در لیگ برتر با حضور تنی چند از رؤسای ادارات، بازدید از پروژه ورزشی فیروزآباد و سالن ورزشی مشارکتی مهلبان انجام شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول