اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فارس:

تعامل پلیس و مراجع قضایی در فارس کم‌نظیر است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان فارس گفت: تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و مراجع قضایی در استان فارس کم‌نظیر و بسیار مؤثر است.

تعامل پلیس و مراجع قضایی در فارس کم‌نظیر است
سیروس سجادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه در کشفیات اخیر مواد مخدر نقش مردم شیراز و استان فارس بسیار مؤثر بوده است، اظهار داشت: به دلیل مسدود شدن مرز زابل، ناگریز قاچاقچیان مواد مخدر مجبور هستند از مرزهای استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان استفاده کنند و به خاطر اینکه استفاده از مرز فارس برای آنها آسان‌تر است این استان را برای عبور محموله‌های خود انتخاب می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ما تیم اطلاعاتی و عملیاتی خود را در جنوب شرقی استان فارس سازماندهی کرده و اطلاعات و اخبار قاچاقچیان را رصد و آنان را دستگیر می‌کنیم و تحویل مراجع قضایی می‌دهیم.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: در بحث پیشگیری، تلاش می‌کنیم جوانان را آگاه کنیم تا به سمت مواد مخدر نروند که در همین راستا جوانان و نوجوانان می‌توانند برای مشاوره در این باره، به حوزه معاونت اجتماعی جوانان و نوجوانان نیروی انتظامی مراجعه کنند.
سجادیان بیان کرد: با توجه به قانون جدید برخورد با حمل کنندگان مواد مخدر، به شدت با حاملان و دارندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر صنعتی از قبیل شیشه و قرص‌های روان گردان برخورد کرده و آنان را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهیم.
رئیس پلیس استان فارس تصریح کرد: کشفیات 16 کیلوگرمی شیشه در این استان در هشت روز گذشته نیز در این راستا بوده است.
این مسئول انتظامی ابراز داشت: صدا و سیما نقش مؤثری در پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان دارد.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول