اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی زابل خبر داد

کشف 206 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: 206 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نوار مرزی شهرستان زابل کشف شد.

کشف 206 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، حسین مرادقلی اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هر گونه تجاوزات مرزی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا، مرزبانان این فرماندهی مستقر در گردان تکاوری طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مقادیری مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی زابل پس از انجام کارهای اطلاعاتی و کسب اخبار مبنی بر ورود محموله مواد مخدر به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران با اقدامات کارشناسی و اجرای کمین بر سر راه سوداگران مرگ، متوجه یک دستگاه خودرو تویوتا شده که وارد حریم امنیتی مرز شده و چند قاچاقچی کوله باری با نزدیک شدن به خودرو در حال رد و بدل کردن کوله‌ها بوده که مرزبانان با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به اجرای آتش کردند.
فرمانده هنگ مرزی زابل بیان داشت: قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با توجه به نزدیکی نوار مرز، با برجای گذاشتن خودرو و محموله‌ها به عمق خاک کشور افغانستان متواری شدند.
مرادقلی تصریح کرد: مرزبانان پر تلاش هنگ مرزی زابل طی این عملیات موفق شدند در پاکسازی منطقه، مقدار 201 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، مقدار پنج کیلوگرم هروئین در مجموع 206 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول