اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در مازندران

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر طی 9 ماه گذشته در این استان خبر داد.

کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی اکبر طاهایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به تاثیر مستقیم مناطق آلوده و آسیب‌های ناشی از آن بر جامعه بیان داشت: اگرچه تاکنون اقداماتی برای مقابله با این پدیده شوم در استان صورت گرفته است اما برای امحای بافت اصلی این مناطق باید اهتمام مجدانه‌تری صورت گیرد.
وی از کشف 2 تن و 21 کیلو انواع مواد مخدر در 9 ماه گذشته در استان مازندران خبر داد و گفت: در این باره 9 هزار و 285 نفر دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شدند.
طاهایی اظهار داشت: دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر باید با برنامه‌ریزی کاربردی و انجام یک عملیات جامع از روان‌بخشی محیط زیست تا موضوع شغل و درآمد نسبت به مقابله با این پدیده پیچیده اهتمام ورزند.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اشاره به اینکه اگر به آموزه‌های دینی به عنوان عوامل بازدارنده توجه نشود جامعه آسیب می‌بیند، ابراز داشت: مسجد می‌تواند به عنوان یک کانون فرهنگی، معنوی و مذهبی بازدارنده در محور توجه جوانان قرار بگیرد.
وی بر ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در کنار مباحث مربوط به تقاضا باید بازدیدهای میدانی، مطالعات واقع‌بینانه و تصمیم‌گیری‌های اصولی نیز در برنامه مسئولان این بخش جایگاه اساسی داشته باشد.
وی با اشاره به بیانات امام امت عنوان کرد: ایشان می‌فرمایند که "راه اصلاح یک مملکتی فرهنگ آن مملکت است، اصلاح باید از فرهنگ شروع بشود، اگر فرهنگ درست بشود یک مملکت اصلاح می‌شود"، این بیان امام امت باید سرلوحه همه کارهای فرهنگی ما باشد تا در راه اصلاح جامعه گام برداریم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول