اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان:

برف و کولاک 25 راه روستایی استان زنجان را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان از مسدود شدن 25 راه روستایی استان زنجان به دنبال ادامه بارش‌ها خبر داد.

برف و کولاک 25 راه روستایی استان زنجان را مسدود کرد
احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه راه‌های اصلی و فرعی استان زنجان باز و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بارش از شب گذشته در استان آغاز شده است، افزود: راه 25 روستای استان از شب گذشته مسدود شده بود که با کمک عوامل راهداری این راه‌ها باز شده و برخی نیز در حال بازگشایی است.
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به اینکه شاخه‌های راه‌های روستایی استان از سوی عوامل راهداری نمک‌پاشی و بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: روستاهایی که در مناطق برف‌گیر و کولاک شدید قرار دارند، معمولا با بارش برف راه آنها مسدود می‌شود.
وی با بیان اینکه ساکنان روستاها و یا کارشناسان اداره کل راه و ترابری مسدود بودن راه‌ها را گزارش می‌دهند، یادآور شد: هنوز گزارشی جدید در این باره ارائه نشده است.
خلیلی تصریح کرد: به دلیل بارش برف و وجود کولاک در محور زنجان‌– ‌طارم‌، تردد در گردنه "خان چایی" به کمک زنجیر چرخ انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با آغاز بارش برف از دیروز و شب گذشته همه محورهای اصلی و فرعی استان با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری باز هستند و تردد در آنها با احتیاط کامل برقرار است.
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل بارش نسبتا سنگین برف در برخی از گردنه‌های استان، تردد در این گردنه‌ها از جمله گردنه "خان چایی" در محور زنجان‌–‌ طارم به کمک زنجیر چرخ انجام می‌شود.
وی از رانندگانی که قصد عبور از منطق برف‌گیر و گردنه‌های استان را دارند، خواست تا وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی زمستانی مجهز کرده و با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند.
خلیلی با اشاره به اینکه شاخه‌های اصلی محورهای روستایی از شب گذشته برف‌روبی شده است‌، اظهار داشت‌: تعدادی از راه‌های روستایی استان با بارش برف و در برخی مناطق به دلیل وجود کولاک، دچار مشکل و بعضا مسدود شده بودند که اکثر آنها تیغ‌زنی و نمک پاشی شده و امروز با تلاش راهداران بازگشایی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های 7272027‌ و 7272017 و تلفن گویای 141 آماده پاسخگویی به وضعیت راه‌ها به طور شبانه‌روزی هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول