اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ارشاد مازندران خبر داد

دیدار نماینده حوزه هنری وزارت فرهنگ با 80 هنرمند مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از دیدار نماینده حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با 80 هنرمند و حامی هنر در مازندران خبر داد.

دیدار نماینده حوزه هنری وزارت فرهنگ با 80 هنرمند مازندران
عین‌الله فلاح شنبه شب در حاشیه دیدار رضا محمدی نماینده ویژه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دو تن از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر شهرستان بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر از تواضع هنرمندان متعهد تا ارتقای رتبه هنری مازندران گفت.
وی با بیان اینکه هنرمندان به‌نامی هستند که ما مسئولان باید به سمت آنها برویم و از احوالشان جویا شویم، اظهار داشت: آنها به دنبال کسب مدارج و جایگاه نیستند، با هنر زندگی می‌کنند و به آن عشق می‌ورزند.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به افزایش بودجه‌های فرهنگی و هنری و نگاه ویژه به این بخش که طی سال‌های سال بی‌سابقه بوده، تصریح کرد: یکی از این بخش‌ها نگاه به رسانه‌ها و کمک به اهالی فرهنگ و هنر بوده و سعی و هدف ما این است که هنرمندانی چون استاد اسحاقی پیشکسوت موسیقی سنتی و مقامی حداقل در زمینه هنری هیچ مشکلی نداشته باشند.
فلاح در ادامه از ارتقای رتبه هنری استان مازندران در کشور گفت و اینکه با 21 پله صعود هم‌اکنون در رتبه نهم قرار داریم.
وی همچنین از لزوم احترام و دانستن قدر و ارزش پیشکسوتان و هنرمندان سخن به میان آورد و هنرمندان را سرمایه‌های معنوی نامید.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان با اشاره به طرح دیدار چهره به چهره نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد با هنرمندان مازندرانی اذعان داشت: قرار است رضا محمدی نماینده حوزه هنری وزارت ارشاد با 80 هنرمند و حامی فرهنگ و هنر شهرستان‌های استان نشستی صمیمی داشته باشد.   
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول