اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خدمات هنری انجام شد

ساماندهی 210 هنرمند شاهرودی در کانون بسیج

خبرگزاری فارس: بیش از 210 نفر از هنرمندان و اساتید هنر شاهرود به عضویت کانون بسیج هنرمندان شاهرود درآمدند.

ساماندهی 210 هنرمند شاهرودی در کانون بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در جلسه کانون بسیج هنرمندان شاهرود که با حضور اعضای شورای بسیج هنرمندان، در سالن جلسات اداره ارشاد شاهرود برگزار شد، گفت: هنرمندان متعهد و معتقد فراوانی داریم که برای هنر دینی ارزش بالایی قائل هستند.
حسین ابوترابی با اشاره به نقش هنر و هنرمند در خلق آثار دینی و مذهبی اظهار کرد: هنرمندان متعهد هنر را از دریچه دین ارزشمند می‏دانند و برای خدمت در عرصه هنر دینی آمادگی دارند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود افزود: در هفته دفاع مقدس و در نمایشگاه فدائیان ولایت، هنرمندان بسیجی با عشق و علاقه، هنر و دین و دفاع مقدس را در کنار هم قرار داده و حماسه هنری را خلق کردند که هر شب جمعیت حاضر متاثر از زحمات این عزیزان بود.
ابوترابی افزود: با توجه به اینکه امروز دشمن با جنگ نرم به میدان آمده و مهم‏ترین ابزارش استفاده از هنر و هنرمندان است، باید تلاش کنیم که در این بعد از همه توان و انرژی هنرمندان متعهد بسیجی در قالب هنرهای مختلف بهره بگیریم.
وی تصریح کرد: اعضای بسیج هنرمندان شاهرود توانسته‏اند با تمام توان وارد میدان شوند و هر کجا لازم بود، حضور موثر داشته‏اند که باید از زحمات آنها تقدیر کرد.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: تاکنون بیش از 210 نفر از هنرمندان و اساتید هنر شاهرود عضو کانون بسیج هنرمندان شاهرود شده‏اند که این افراد در دو حلقه صالحین سازماندهی شده‏اند و هر دو هفته یک بار جلسات منظم برگزار می‏کنند.
عباس اعتماد برگزاری کارگاه‏های تخصصی تئاتر، شعر، نقاشی و رشته‏های هنری چوب را از برنامه‏های این کانون برشمرد.
وی افزود: هنرمندان بسیجی در برنامه‏های مختلف حضور فعال دارند که نمونه آن رزمایش فداییان ولایت بود که با حضور چشم‏گیر هنرمندان بسیجی بسیار خوب برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول