اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر خبر داد

راهیابی 16 اثر هنرمندان بوشهری به جشنواره جهانی عکس قطر

خبرگزاری فارس: مسئول کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر از راهیابی 16 اثر از عکاسان انجمن سینمای جوان بوشهر به یازدهمین جشنواره بین‌المللی عکس آل ثانی قطر خبر داد.

راهیابی 16 اثر هنرمندان بوشهری به جشنواره جهانی عکس قطر
سید محمد فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه (احساسات انسانی) برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره جهانی زیر نظر فدراسیون عکاسی، انجمن عکس آمریکا و وزارت هنر قطر برگزار شده است.
مسئول کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر اضافه کرد: قضاوت این جشنواره زیر نظر داوران بین‌المللی در کشور اتریش صورت گرفت و هنرمندان بوشهری توانستند در بین افراد راه‌ یافته به بخش مسابقه قرار گیرند.
فاطمی گفت: بنده، کریم فائقیان، مرتضی زنده‌بودی و صابر زمانی در مجموع 32 اثر را به این جشنواره ارسال کردیم که در مجموع 16 اثر پذیرفته شد.
وی اظهار داشت: بنده و مرتضی زنده‌بودی هر کدام پنج عکس و کریم فائقیان و صابر زمانی هر کدام سه عکس در بخش مسابقه این جشنواره داشتند.
مسئول کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر تصریح کرد: علاوه بر ایران هنرمندانی از کشورهای ویتنام، آرژانتین، ژاپن، آلمان، سوئیس، انگلیس، مصر، قطر در این جشنواره شرکت کرده بودند.
فاطمی اضافه کرد: در دوره گذشته این جشنواره تنها دو اثر از دو عکاس بوشهری در این جشنواره حضور داشت.
وی با اشاره به کتاب این جشنواره اضافه کرد: کتاب پنج ستاره آثار راه یافته از ویژگی‌های این جشنواره است که این کتاب از نظر چاپی بالاترین کیفیت را دارد و این جشنواره یکی از پرجایزه‌ترین جشنواره‌هاست.
مسئول کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر در ارتباط با برنامه‌های کارگاه انجمن سینمای جوان بوشهر اضافه کرد: جلسات منظم ما روزهای دوشنبه برگزار می‌شود و تا پایان سال سه نشست تخصصی با حضور اساتید پیشکسوت عکاسی استان بوشهر برگزار می‌شود.
فاطمی افزود: همچنین تا پایان سال ماهانه یک اردو را بر اساس برنامه‌ریزی‌های از قبل مشخص شده برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول