اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

جریان انحرافی پشت چهره جریان نفاق حرکت می‌کرد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی در پشت چهره جریان نفاق حرکت می‌کرد، گفت: حماسه 9 دی سبب شد تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شود.

جریان انحرافی پشت چهره جریان نفاق حرکت می‌کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی صبح امروز در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی که در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد طی سخنانی به ریشه‌یابی علل وقوع حوادث فتنه 88 و وقایع پس از آن به ویژه حماسه 9 دی پرداخت.
وی با بیان اینکه استراتژی نظام سلطه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت نرم است، افزود: استکبار برای انتخابات سال 88 از سال 85 و قبل‌تر برنامه‌ریزی دقیقی کرده بود و ملت ایران در 9 دی در جنگ نرم با دشمن پیروز شدند.
 
* دشمن می‌خواهد بعد احساسی عاشورا بر بعد حماسی آن غلبه کند
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث فتنه 88 و وقایع بعد از آن، بی‌بصیرتی عده‌ای از خواص و عدم تبعیت از ولایت فقیه را زمینه‌ساز این وقایع دانست.
حاج‌صادقی با اشاره به اینکه نیکسون معاون رییس جمهوری وقت آمریکا اعتراف کرده که انقلاب ایران کاخ کرملین و کاخ سفید را ویران می‌کند، افزود: به دلیل همین دین‌گرایی و ملاک قرار داده شدن اسلام در انقلاب ایران است که نظریه‌پردازان نظام سلطه تئوری‌های مختلفی را برای از پای در آوردن انقلاب اسلامی مطرح کرده‌اند.
وی اضافه کرد: یکی از این نظریه‌پردازان فوکویاماست که معتقد است تفکر ناب شیعه که نظام جمهوری اسلامی از آن نشات گرفته دارای دو بال برای پرواز است، یکی بال سرخ شهادت و اعتقاد به عاشورا و دیگری بال سبز مهدویت و اعتقاد به حضرت صاحب‌الزمان(عج) و ظهور آن حضرت است.
حاج‌صادقی با اشاره به اینکه دشمن برای مقابله با این جریان فکری راهکارهای مختلفی ارائه کرده است، افزود: به طور مثال برای ضربه زدن به تفکر شهادت و عاشورا تلاش می‌کنند بعد احساسی عاشورا بر بعد حماسی آن غلبه کند و یا در موضوع مهدویت تلاش می‌کنند با تشکیل و حمایت عرفان‌های کاذب و مدعیان دروغین این تفکر را به انحراف بکشانند.
 
* برخی منحرفان دستگیر شده انحراف اخلاقی دارند
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضوع جریان انحرافی و انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: اساس این جریان را انحرافات فکری عقیدتی تشکیل می‌دهد اما این انحرافات به اینجا ختم نمی‌شود چرا که انحرافات اقتصادی و اخلاقی نیز در بین بعضی اعضای دستگیر شده از این گروه مشاهده می‌شود.
حاج‌صادقی اضافه کرد: با وجود چنین ملت غیور و بصیرتی که مردم در حماسه 9 دی از خود نشان دادند و وجود رهبری فرزانه این جریان راه به جایی نمی‌برد.
وی تاکید کرد: حماسه 9 دی این بود که جریان انحرافی و جریان نفاق برملا شد.

*  جریان انحرافی در پشت چهره جریان نفاق حرکت می‌کرد
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی در پشت چهره جریان نفاق حرکت می‌کرد، گفت: حماسه 9 دی سبب شد تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شود.
حاج‌صادقی افزود: این جریان برای 150 تا 200 کرسی مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی کرده بود ولی امروز به برکت بصیرتی که مردم در9 دی از خود نشان دادند در اجرای برنامه‌های خود با مشکل مواجه شده و به همین دلیل است که می‌بینیم رو به فعالیت‌های اقتصادی و صرف هزینه‌های مالی هنگفت آورده است.
وی به پیام 9 دی برای مسئولان اشاره کرد و افزود: پیام 9 دی برای مسئولان کشور این است که تا زمانی که مسئولان ولایت‌مدار و خدمتگزار باشند برای مردم پذیرفتنی هستند و گرنه مردم با مسئولانی که این دو شرط را نداشته باشند همان کاری را خواهند کرد که با بنی‌صدر و شریعتمداری انجام دادند.
این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد با پخش کلیپ و تصاویری از حماسه 9 دی همراه بود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول