اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان:

باید نمایندگان اصلح و توانمند وارد مجلس شوند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: باید با بصیرت سعی کنیم نمایندگان اصلح‎، توانمند‎، موثر و معتقد وارد مجلس شوند تا شاهد پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی باشیم.

باید نمایندگان اصلح و توانمند وارد مجلس شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا عبداللهی شامگاه شنبه در نشستی که با جمع مردم گرگان برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام 9 دی اظهار داشت: ملت ایران با حضور در صحنه، جان تازه‎ای به نظام و انقلاب بخشید.
وی تصریح کرد: این اتفاق، حرکتی بود که کسالت و خمودگی را از بدنه نظام و جامعه خارج کرد به‎ طوری که تشبیهم نسبت به این ایام، به‎ مانند یک درخت تنومندی که در بهار از خواب بیدار شده و شکوفا می‎شود است که مردم با حضورشان در صحنه، مجددا اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشیدند.
نماینده قالیباف در جبهه متحد اصولگرایان بیان داشت: اتحاد بین اصولگرایان فرصت ذی‎قیمتی است که امیدواریم با همدلی شاهد اتفاق بزرگی در دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.
عبداللهی با اشاره به اینکه شرایط داخل و خارج کشور شرایط حساسی است، یادآور شد: دشمنان داخلی و خارجی چشم‎شان به مشکلاتی در موضوعات نظام، انقلاب و اخیرا انتخابات مجلس شورای اسلامی که بهانه خوبی برای این خوار و ذلیل‎ها است معطوف شده است که باید با همراهی یکدیگر شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات دوره نهم باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا قالیباف شهردار تهران هنوز فتنه 1388 را محکوم نکرده است، اذعان داشت: چطور می‎شود فردی که وجودش انقلاب و نظام است و در برهه‎هایی از نظام نشان داده که ذوب ولایت است برای این موضوعات، موضع دقیق و روشنی نگیرد که معمولا این مطالب از بدخواهان نظام و بدخواهان ایشان که عناد دارند مطرح می‎شود.
نماینده قالیباف در جبهه متحد اصولگرایان در ادامه ابراز داشت: به طور قاطع می‎گویم اولین فردی که جمله فتنه را به‎ کار برد و به آن انتقاد کرد شخص قالیباف در مرداد ‎ماه 1388 در سمینار مدیران عنوان کرد و بنده نیز که یکی از پرسنل شهرداری هستم در آن جلسه حضور داشتم.
عبداللهی در پایان گفت: در اتفاقاتی که در تهران رخ داد بنا به گزارش دستگاه‎های امنیتی و قرارگاه ثارالله کشور، بسیج، سپاه و شهرداری تهران سه تشکیلاتی بودند که بهترین عملکرد خودشان را در موضوع فتنه از خودشان به جا گذاشتند.
انتهای پیام/خ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول