اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه گذشته امسال رخ داد:

کاهش10 درصدی مصرف گاز خانگی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در هشت ماه گذشته سال جاری کاهش 10 درصدی مصرف گاز خانگی در استان وجود دارد.

کاهش10 درصدی مصرف گاز خانگی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان‎علی سنگدوینی در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در سال گذشته 528 مترمکعب در هشت ابتدای سال مصرف داشته‎ایم که این رقم در مشابه سال 1390 و با توجه به اضافه شدن 24 هزار مشترک جدید به 558 متر مکعب رسیده است.
وی افزود: مصرف هشت ماه مشترکان امسال با توجه به سرمای زودرس و افزایش مشترکان، هشت تا 10 درصد کاهش مصرف را در سال جاری نشان می‎دهد که حکایت از همکاری مردم در این خصوص با شرکت گاز دارد.
سنگدوینی با اشاره به اینکه در سال 1384 انشعاب گاز در گلستان 3 هزار و 138 کیلومتر بوده است، تصریح کرد: این رقم تاکنون به 6 هزار و 100 کیلومتر انشعاب رسیده است که نشان‎دهنده روند رو به جلوی شرکت گاز است علاوه بر این شرکت گاز گلستان در دولت احمدی‎نژاد در افزایش مشترکان، خانواره‎ها و روستاهای بهره‎مند از نعمت گاز رشد چشمگیری داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزایش 400 درصدی برخورداری صنایع از نعمت گاز را از دیگر اقداماتی دانست که در دولت نهم و دهم انجام شده است و تاکید کرد: در میان صنایع نیروگاه برق علی‎آبادکتول و کارخانه سیمان گالیکش بیشترین مصرف را به خود اختصاص می‌دهند که کمک زیادی نیز به اقتصاد استان می‎کنند امادر زمستان به علت مصرف زیاد گاز، صنایع مصرف خود را محدود می‎سازند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
وی با بیان اینکه تمام جایگاه‎های سی‎ان‎جی در دولت احمدی‎نژاد به بهره‎برداری رسیده است، اذعان داشت: این جایگاه‎ها حدود 400 تا 500 مترمکعب در روز گاز را وارد ناوگان حمل و نقل استان می‎کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول