اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

چاپ 25 عنوان کتاب شهدای روحانی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 25 عنوان کتاب با موضوع «زندگینامه شهدای روحانی استان بوشهر» چاپ می‌شود.

چاپ 25 عنوان کتاب شهدای روحانی استان بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کتب حاوی مجموعه کامل زندگی‌نامه، خاطرات و وصیت‌نامه شهدای روحانی استان بوشهر است که به همت دفتر پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بهمن‌ماه چاپ و منتشر می‌شود.
وی بیان کرد: همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی ما در بحث پژوهش میدانی در انقلاب و دین این بود که مجموعه‌ای کامل از زندگینامه و خاطرات و وصیت‌نامه شهدای روحانی استان بوشهر را گردآوری و تنظیم و چاپ کنیم که به عنوان یک سند ماندگار در تاریخ دفاع مقدس و همچنین در تاریخ پر افتخار روحانیت مبارز جنوب ثبت شود.
موسوی‌نیا افزود: بر همین مبنا به دفتر پژوهش و آموزش اداره کل مأموریت دادیم که با انجام یک کار میدانی و کتابخانه‌ای دقیق و جامع، روایتی زیبا و کامل و با نثری روان و جوان‌پسند از شرح زندگی شهدای روحانی استان فراهم و تدوین و ویرایش کند که به فضل خدا این مهم انجام شده و اکنون این کتاب‌ها آماده چاپ و انتشار هستند.
وی در ارتباط با محتوای این 25 جلد کتاب اظهار داشت: از جمله شهدایی که در این 25 جلد درباره زندگی آن‌ها کتابی آماده چاپ شده، شهید ابوتراب عاشوری، صادق گنجی، نگهدار اسماعیلی، سید تقی بحرانی، محمدعلی ذبیحی، حسن وردیانی، خضر جمالی، مرتضی جمالی، محمدجواد بنافی، قاسم گرگین، غلامحسین شورکی، حیدر حیدری و سید عبدالحمید حسینی هستند که تا پایان بهمن‌ماه چاپ و منتشر می‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر قطع این کتاب‌ها را رقعی عنوان کرد و در ادامه افزود: از ویژگی‌های خاص این کتب شهید‌نامه این است که با نثری متفاوت و با روایتی جذاب و شاعرانه نگارش شده‌اند و بر این باوریم که با چاپ این 25 عنوان کتاب، مهم‌ترین اقدام را برای ثبت همیشگی و ماندگار افتخارات بی‌بدیل روحانیت مبارز استان بوشهر انجام داده‌ایم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر درباره برنامه‌های آتی دفتر پژوهش و آموزش نیز گفت: در سال جاری کتب ارزشمند دیگری نیز در حوزه دین چاپ می‌کنیم که در وقت لازم، اطلاع رسانی را در ارتباط با آن‌ها انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول