اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

عملکرد نشریات خراسان رضوی برای اطلاع‌رسانی محافظه‌کارانه است

خبرگزاری فارس: نماینده بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: نشریات استان برای امر اطلاع رسانی محافظه‌کارانه هستند.

عملکرد نشریات خراسان رضوی برای اطلاع‌رسانی محافظه‌کارانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عابدی ظهر امروز در مجمع نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در مشهد که در اداره‌کل تربیت بدنی دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه در مشهد افراد نخبه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نمی‌کنند.
نماینده بسیج دانشجویی خراسان رضوی افزود: بسیاری از نخبه‌های فرهنگی بعد از خارج شدن از شهر مشهد و زمان مطرح شدن از عناوین دیگر شناخته می‌شوند.
وی در ادامه افزود: تجربه نشان داده شده که در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های ششم، هفتم، هشتم ضعیف‌ترین اشخاص به جز برخی افراد حضور داشتند.
عابدی همچنین به شأن و منزلت تاریخی شهر مشهد اشاره کرد و افزود: با وجود این همه عظمت و بزرگی شهر باید افراد نخبه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند.
نماینده بسیج دانشجویی خراسان رضوی ابراز داشت: در کشورهای لیبی و سوریه با توجه به شاخص‌های بیداری آنها یک حرکت مثبت ارزیابی می‌شود و گرنه در اجرای حکومت آنها با توجه به سخنان رهبری هیچ‌گاه بحث اجرای انقلاب اسلامی در کانون مدیریت نیست.
وی تصریح کرد: اعم مشکلات در کشور سوریه، نبود مدیریت توسط جریان‌های صنعتی حاکم است.
عابدی افزود: اکثریت دولت‌مردان در کشور سوریه اهل سنت و مسیحی هستند و این یک تفاوت جدی با کشور سوریه و بحرین را با مردم مظلوم کشور یمن ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: کشور سوریه با سه ضلع اسلام و لیبرالیسم با هدایت ترکیه، اسلام وهابی به سرکردگی امارت و غرب‌گرایی با فرانسه، ایالت‌متحده مدیریت می‌شود.
نماینده بسیج دانشجویی خراسان رضوی افزود: هدف اصلی و نهایی دولت‌مردان ضدایرانی در سوریه ضربه زدن به جمهوری اسلامی و اقدام به نفع آمریکا است.
وی افزود: انتخابات یک تهدید نیست، بلکه یک فرصت مطالعه است.
عابدی همچنین حرکت نکردن اصلاح‌طلبان در شرکت در انتخابات را ضعیف نشان دادن در این دوره انتخابات مجلس عنوان کرد و افزود: هیچ‌گاه وحدت مردم ایران زمینه از بین بردن حضورشان در این دوره از انتخابات را شامل نمی‌شود.
وی افزود: اصلاح‌طلبان در فتنه 88 خون بسیاری از مردم این کشور را به ناحق به زمین ریختند.

*با ولایت رهبری در این دوره انتخابات هم‌آهنگ باشیم
نماینده جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در خراسان رضوی نیز اظهار داشت: در این دوره انتخابات باید از افراط و تفریط که مخالف با زاویه ولایت رهبری بوده پرهیز کرده باشیم.
قاسم تقی‌زاده ابراز داشت: نتیجه این بیداری‌های انسانی و اسلامی نمونه بارز آن جنبش وال‌استریت بود.
وی خاطرنشان کرد: با یک دید راهبردی و بستن جدول شاخص‌های مطلوب کاندیدها را در ترازو سنجیده و شخصی آنها را به مردم  نشان داد.
عضو جنبش عدالت‌خواه دانشجویی ابراز داشت: ما در ابتدای تاسیس نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون با چالش‌هایی که منجر به آسیب‌‌زدگی به نظام و انقلاب بود، روبه‌رو شدیم.
تقی‌زاده همچنین به ایجاد این چالش‌ها از ابتدا تا کنون در این نظام اشاره کرد و افزود: فتنه منافقان، فتنه روحانیت‌زدایی، چالش‌های سازندگی و اقتصادی، تغییرات سیاسی بنیادین در نظام و دولت هفت و هشت که آخرین آنها مصادف با فتنه88 بود.
وی افزود: هدف منافقان براندازی دولت حرکت شتابانی متناسب با اهدافشان بود.

*حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی کمتر از ریاست‌جمهوری نیست
ابوالقاسم رحیمی، نماینده جامعه اسلامی دانشجویی اظهارپداشت: باید از حرکت‌های سست عنصر منافقان در این دوره از انتخابات کاسته و باید در این دوره وحدت بین اصول‌گرایان بیشتر از قبل ایجاد شود.
وی افزود: کسانی که ادعای پیروی از خط ولایت رهبری داشته، متاسفانه در زمان انتخابات سال88رفتنه نیز نقش داشتند.
رحیمی ابراز داشت: حساسیت انتخابات این دوره از مجلس برای دشمنان کمتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی نبوده و باید همکاری مردم را در این حوزه بالا برد.
عضو جامعه اسلامی دانشجویی خاطرنشان کرد: بهترین جا برای نفوذ افکار دشمنان مجلس شورای اسلامی است و باید مراقب  نفوذ حرکت‌های دشمنان بود.

*اقدامات دانشجویان در فتنه 88برای دفاع از کشور مبتنی بر ارزیابی می‌شود

علی کامیار، نماینده دفتر تحکیم وحدت در خراسان رضوی اظهار داشت: مردم ما به ویژه دانشجویان با صبر و پایداری خود در فتنه 88در مقابل افکار دشمنان اسلام ایستادگی کردند.
وی افزود: مردم کشور ما در مقابل اعتقادات خود حساس هستند و تا خط قرمز آن که دفاع از دین بوده دفاع می‌کنند.
نماینده دفتر تحکیم وحدت ابراز داشت: در یک فضای باز باید وابستگی کانون‌های قدرت و ثروت را که در مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، برای مردم شفاف‌سازی کرد.
وی خاطرنشان کرد: برآیند مجلس یک کار اصول‌گرایینیست، و کسانی که در فضای مجلس هدف براندازی داشته در آینده به یک زباله‌دان در تاریخ ثبت می‌شوند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول