اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حسینی عنوان کرد:

نمایشگاه‌هاى کتاب فرصت مناسبى براى رفع مشکلات حوزه نشر

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب باعث می‌شود کتاب به راحتی در دسترس افراد قرار گرفته و برپایی این نمایشگاه‌ها تاثیر خوبی در ارتقای سطح کتابخوانی دارد.

نمایشگاه‌هاى کتاب فرصت مناسبى براى رفع مشکلات حوزه نشر
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به میزان تاثیرگذاری برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه کتاب به ویژه برپایی نمایشگاه‌های مختلف در ارتقای سطح کتابخوانی و رفع مشکلات موجود در حوزه کتاب و نشر اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب باعث می‌شود کتاب به راحتی در دسترس افراد قرار گیرد، حتی بسیاری از محققان، نویسندگان و عالمان اذعان می‌کنند در این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای آشنایی با تازه‌های کتاب می‌یابند و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای آنها بسیار مفید و موثر است. 

وزیر فرهنگ تصریح کرد: دسترسی به کتاب‌های مختلف در شهرهای بزرگ به ویژه کلان شهری مانند تهران، بسیار دشوار است اما زمانی که در یک مکان واحد کتاب عرضه می‌شود، کار متقاضیان آسان‌تر خواهد شد که آمار بالای فروش کتاب در این نمایشگاه‌ها گویای استقبال بسیار خوب مردم از این گونه برنامه‌ها است.

وی افزود: دسترسی به کتاب‌های مختلف در شهرهای بزرگ به ویژه کلان شهری مانند تهران، بسیار دشوار است اما زمانی که در یک مکان واحد کتاب عرضه می‌شود، کار متقاضیان آسان‌تر خواهد شد.

حسینی خاطر نشان کرد: آمار بالای فروش کتاب در این نمایشگاه‌ها نیز خود گویای استقبال بسیار خوب مردم از این گونه برنامه‌ها است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول