اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

در گفت‌وگوی فارس با فضلی‌‌نژاد مطرح شد

1000 سند از ارتباط برخی محافل اصلاح‌طلب با بیگانگان در کتاب "ارتش سری روشنفکران"

خبرگزاری فارس: 'ارتش سری روشنفکران'، آخرین کتاب پیام فضلی‌نژاد با موضوع 'علوم انسانی' و 'جنگ نرم' به زودی توسط 'دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان' راهی بازار نشر می‌شود.

1000 سند از ارتباط برخی محافل اصلاح‌طلب با بیگانگان در کتاب "ارتش سری روشنفکران"
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،، چهار سال پس از انتشار کتاب "شوالیه‌های ناتوی فرهنگی" که به رتبه پرفروش‌ترین کتاب سیاسی سالهای ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ دست یافت، این‌بار کتاب "ارتش سری روشنفکران" از نویسنده همین کتاب، پیام فضلی‌نژاد توسط "دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان" در آستانه انتشار است و به زودی پاورقی آن نیز در روزنامه کیهان منتشر خواهد شد.

فضلی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: کتاب جدیدش موضوع «علوم انسانی» را به عنوان «الهیات جنگ نرم» دستمایه قرار داده است، همچنین در این کتاب براساس رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «با شجاعت وارد نقد علوم انسانی غرب شوید» با رویکرد انتقادی و مستند به نقد «فلسفه انگلیسی از قرن شانزدهم» و «فلسفه معاصر آمریکا» پرداخته‌ام.

وی افزود: همچنین در این کتاب برای نخستین بار نقش «مترجمان سکولار» برای گسترش نظریه‌های فیلوسفان صهیونیست بازکاوی شده است.

پژوهش‌گر موسسه کیهان توضیح داد: کتاب «ارتش سری روشنفکران» شامل بیش از ۱۰۰۰ کلیشه سند، ماخذ، ارجاع و تصویر است و اسنادی جدید را درباره ارتباط محافل اصلاح‌طلب با سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا ارائه می‌کند.

لازم به یادآوری است که پیش از این در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ برای نخستین‌بار از محتوا و ساختار این کتاب سه جلدی نزد علامه محمدتقی مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری، رونمایی شد و پیام فضلی‌نژاد با حضور در موسسه آموزشی-پژوهشی امام خمینی(ره) گزارش روند نگارش آن را به محضر ایشان ارائه کرد.

به گفته فضلی نژاد علامه مصباح یزدی پس از شنیدن این گزارش، خطاب به فضلی نژاد گفت: «این کار، کار بزرگی است و انشاءالله خداوند از خزانه غیبی خود به شما مدد برساند.»
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول