اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد:

واگذاری اسناد مالکیت‌های زمین‌های شهرک چاپ و نشر

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: تحویل رسمی زمین و اسناد در شهرک چاپ و نشر به متقاضیان در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود.

واگذاری اسناد مالکیت‌های زمین‌های شهرک چاپ و نشر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در بازدید از شهرک‌های صنعتی استان، توسعه صنعتی را یکی از رویکردهای جدی استان دانست و اظهار کرد: به همین دلیل شهرک‌های صنعتی استان از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.
وی با اشاره به اختصاص حدود 4 هزار هکتار از اراضی استان برای ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: برخی از این شهرک‌ها و نواحی تکمیل و واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی در آن‌ها مستقر و مشغول فعالیت بوده و مقدمات ساخت برخی از آن‌ها نیز فراهم و در مرحله آماده‌سازی و تامین زیرساخت‌ها است.
استاندار قم در بازدید از شهرک صنعتی قنوات، این شهرک را یکی از شهرک‌های تخصصی استان برشمرد و گفت: بر اساس طراحی‌های انجام گرفته صنایع چوب استان به این شهرک منتقل خواهند شد.
‌موسی‌پور با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک درحال تامین است، اضافه کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی، تاسیسات زیرساختی شهرک تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل و پس از تهیه مقدمات اولیه، آماده واگذاری می‌شود.
وی بر لزوم تسریع در ایجاد زیرساخت‌های شهرک، همچنین انجام هماهنگی‌های لازم بین مسئولان راه و شهرسازی و شهرک‌های صنعتی در طراحی و اجرای راه دسترسی مناسب شهرک از محور قم ـ گرمسار تاکید کرد.
همچنین استاندار قم در بازدید از شهرک چاپ و نشر، این شهرک را نخستین شهرک تخصصی چاپ و نشر کشور عنوان و اعلام کرد: آماده‌سازی این شهرک از سرعت و روند خوبی برخوردار است.
‌موسی‌پور با اشاره به وسعت 200 هکتاری این شهرک و همجواری آن با شهرک 42 هکتاری فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گفت: در این شهرک علاوه بر استقرار واحدهای چاپ و نشر، ساخت فضاهای فرهنگی مذهبی از جمله تاسیس دانشکده تخصصی چاپ و نشر، کتابخانه علوم اسلامی و نمایشگاه بین المللی کتب اسلامی نیز پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه تامین اغلب تاسیسات و امکانات زیربنایی از جمله آب و برق این شهرک به اتمام رسیده است، از ثبت نام متقاضیان زمین در شهرک مذکور خبر داد و گفت: تحویل رسمی زمین و اسناد به متقاضیان در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود.
استاندار قم به اقدامات صورت گرفته برای سرعت دادن به رونق و توسعه شهرک اشاره و تصریح کرد: زمین‌های شهرک با شرایط و تسهیلات ویژه به متقاضیان واگذار می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول