اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کرمان:

بازیکنان بی‌نظم را به شدت تنبیه می‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کرمان گفت: بی‌نظمی یکی از آفت‌های ورزش است و من هم بازیکنان بی‌نظم را به شدت تنبیه می‌کنم.

بازیکنان بی‌نظم را به شدت تنبیه می‌کنم
ناصر شهنازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در ابتدای فصل قرار بود، مشکلات مالی مس به حداقل برسد، اما مسئولان نتوانستند وعده‌های خود را عملی کنند و حداقل خواسته‌های مالی نیز اجابت نشد.
وی افزود: اگر تنها درصدی کمک مالی می‌شد و ما می‌توانستیم تیمی که در فصل قبل رتبه ششم لیگ را به خود اختصاص داده بود حفظ کنیم، امروز وضعیت ما در جدول این نبود و یکی از تیم‌های مدعی لیگ بودیم.
شهنازی گفت: هم اکنون تیم ما شرایط سختی دارد و نه تنها مشکلات قبلی ما رفع نشد، بلکه مشکلات کنونی ما نیز افزوده شده و در این فصل آرامش کاملی نداشتیم، زیرا در برهه‌ای از زمان نیز خطر حذف تیم از لیگ برتر انگیزه بازیکنان را پایین آورد.
وی خاطر‌نشان کرد: من همواره گفته‌ام با این شرایط فقط می‌توانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و امروز هم می‌گویم اگر مسئولان کوچک‌ترین کمکی به ما کنند و تنها دو بازیکن خوب به تیم اضافه شوند و مشکلات مالی نیز به حداقل برسد این تیم توانایی‌های زیادی دارد.
سرمربی تیم والیبال کرمان گفت: به نظر من هر چه سریع‌تر باید مجمع هیئت والیبال کرمان برگزار شود تا ساز و کارهای قانونی ما جنبه رسمی بگیرد و وضعیت والیبال کرمان رو به بهبودی رود در غیر این صورت با این شرایط ما حتی در تنبیه بازیکنان به خاطر بی‌نظمی به مشکل برخورد می‌کنیم.
وی در مورد محروم کردن علیرضا نصراصفهانی بازیکن جوان والیبال کرمان از تمرینات این تیم به فارس گفت: این بازیکن از زمانی که در تیم ملی نوجوانان حضور داشت، بازیکن من بود و دارای استعداد خوبی در این رشته است، اما در تیم کرمان نیز زمانی که فیکس شد، منجر به روانه شدن بسیاری از انتقادات به من شد، اما باز هم تحمل کردم و معتقد به بازی وی بودم.
شهنازی افزود: اما این بازیکن به لحاظ اخلاقی بازیکن نرمالی نیست و بارها شده که در تمرین‌ها بی‌نظمی زیادی از وی شاهد بوده‌ایم که نمونه آن ترک یک ماهه اردوی تیم بود.
وی گفت: نصراصفهانی بیش از یک ماه در تمرینات تیم شرکت نکرد و به من نیز توهین کرد و این امر موجب شد همان آرامش ناچیز هم از تیم برود و انگیزه بازیکنانمان را مختل کرد به همین علت من از مسئولان فدراسیون خواستم تا این بازیکن را با محرومیت شدید دو ساله تنبیه کنند تا دیگر این اقدامات را در هیچ تیم دیگری تکرار نکند.
سرمربی تیم والیبال کرمان در پاسخ به این سئوال که چرا این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه واگذار نکردید و تنبیه وی را به فدراسیون محول کردید، گفت: همان طور که می‌دانید هنوز هیئت والیبال کرمان مجمع خود را برگزار نکرده و ما حتی هیئت مدیره باشگاه نداریم، چه برسد به کمیته‌های مختلف و من مجبور شدم، برای اینکه بازیکن بی‌انضباط را تنبیه کنم، امر را به فدراسیون محول کنم.
وی گفت: درست است که شرایط تیم ما خوب نیست، اما من حاضر نیستم، این شرایط را توجیه مناسبی برای بی‌نظمی قلمداد کنم، علاوه بر اینکه بازیکنان تیم هم این را به خوبی می‌دانند و همه ما مجبور به تحمل شرایط نامناسب روحی و مالی هستیم، اما اجازه نمی‌دهیم کسانی بخواهند از این شرایط سو‌‌ءاستفاده کرده و نظم تیم را به هم بزنند و با بازیکنانی که بخواهند بی‌نظمی کنند به شدت برخورد می‌کنم.
 انتهای پیام/ص20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول