اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی:

6 نمایندگی ثبت‌ احوال در استان مرکزی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌ احوال استان مرکزی از ایجاد شش نمایندگی ثبت‌ احوال در استان تا پایان سال جاری خبر داد.

6 نمایندگی ثبت‌ احوال در استان مرکزی ایجاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی چقایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی از ایجاد شش نمایندگی ثبت‌ احوال در استان تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد سه نمایندگی ظرف هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: این نمایندگی‌ها در خرقان زرندیه، جاورسیان خنداب، نوبران ساوه، میلاجرد کمیجان، قورچی‌باشی خمین و توره است.
مدیرکل ثبت‌ احوال استان مرکزی افزود: علاوه بر ایجاد این شش نمایندگی دو نمایندگی در بیمارستان‌های طالقانی و امام خمینی(ره) اراک و یک نمایندگی در آرامستان این شهر راه‌اندازی شده است که تا پایان سال در شهرستان ساوه نیز راه‌اندازی خواهد شد.
چقایی اجرای طرح ده‌گردشی را از دیگر روش‌های ثبت وقایع چهارگانه در استان برشمرد و ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده طرح ده‌گردشی از سال جاری سه بار در ماه به اجرا گذاشته خواهد شد که تاکنون به دلیل نبود اعتبارات مورد نیاز اجرا نشده است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد سامانه پیامک کوتاه از دیگر روش‌های ثبت وقایع است که همزمان با هفته ثبت احوال در شهرهای مختلف استان راه‌اندازی شده است.
مدیرکل ثبت‌ احوال استان مرکزی اجرای طرح صدور اسناد هویتی به صورت الکترونیکی، طرح مهاجرت و ملزم کردن دستگاه‌ها به ارائه خدمات تنها از طریق کدپستی، صدور شناسنامه مکانیزه برای افراد 15 سال به بالا، برنامه‌ریزی به منظور صدور کارت هوشمند و مهندسی نام را از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای ثبت‌ احوال برشمرد.
انتهای پیام/ح30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول