اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در ری معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری جلسه معتمدین شهرستان ری، اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در ری معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، جلسه معتمدین شهرستان ری با حضور فرماندار و معتمدین شهرستان ری برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان ری برگزیده شدند.
بر اساس رای گیری صورت گرفته در این جلسه تعداد هشت نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی و پنج نفر نیز به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
فرماندار شهرستان ری در این جلسه با اشاره به اینکه حدود دو ماه از انجام امور مربوط به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان می گذرد و کار در بخش‌های مختلف پیش رفته است، عنوان کرد: با انتخابات اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس، انتخابات از امروز در شهرستان ری رسما کلید می‌خورد.
امیرحسین باقرنژاد عنوان کرد: مجموعه وزارت کشور موظف است و وظیفه شرعی دارد که قانون را رعایت کند و ما در سلامت انتخابات دلشوره‌ای نداریم و تجربه 32 ساله انتخابات نشان می دهد تمام انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ صدمه‌ای و در نهایت سلامت برگزار شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخابات یک پروژه ملی است و در نگاه بالاتر بازتاب فراملی دارد.
فرماندار شهرستان ری ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی دستگاه های مجری انتخابات در کل کشور و به ویژه شهرستان ری، گفت: تاثیری که موج انتخابات و مسایل سیاسی شهرستان ری بر تهران دارد غیرقابل کتمان است و تهران از فضایی که در ری رقم می خورد تنفس می کند و چشم امید معتمدین و اقشار ارزشی تهران به سمت ری است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول