اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

ورزش خراسان جنوبی باید توسعه یابد/ به آنچه هستیم نباید قانع باشیم

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر توسعه ورزش استان و قانع نبودن بر آنچه هستیم، گفت: پرداختن درست به مقوله ورزش بسیار حائز اهمیت است.

ورزش خراسان جنوبی باید توسعه یابد/ به آنچه هستیم نباید قانع باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: توسعه متوازن اصلی است که همیشه باید به آن توجه شود.
وی افزود: امروزه ورزش از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار بوده و با عنایت به ضرورت سلامت جسم و جان، ورزش می‌تواند بسیار موثر و سازنده باشد و پرداختن درست به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
 استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای تقویت سلامت جسم و روح جامعه، تصریح کرد: از جمله نتایج تحقق این مهم، تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه و پویایی آن است.
رشید ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی از جاذبه‌های کمتری برخوردار بوده و به لحاظ زیرساخت‌ها و برخی از مباحث و مشکلات و تنگناها با محدودیت‌هایی رو به رو است، باید به حول و قوه الهی و همکاری دستگاه‌ها و دولت این مشکلات برطرف شود و ورزش می‌تواند از این حیث و از منظری، این نقص‌ها و خلأها را برطرف کند و به پویایی و نشاط مردم کمک کند.
وی پیگیری‌های تشکیلات ورزش و جوانان استان را خوب ارزیابی کرد و با تأکید بر لزوم قانع نشدن به آنچه در حال حاضر داریم، خاطرنشان کرد: باید مدام سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها با استفاده از همه امکانات، بضاعت و توانمندی‌ها و همکاری دستگاه‌های ذیربط برای ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در جامعه در حال تغییر باشد و البته میزان مشارکت عمومی مردم در استان عالی است و از این لحاظ در همه ابعاد مثال‌زدنی است.
استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر استفاده از حضور جوانان و تجربیات پیشکسوتان و صاحب‌نظران اظهار داشت: با ارائه طرح‌های جدید آموزشی و مشارکت در شهرستان‌ها و روستاها می‌توان توسعه متوازن و همه‌جانبه به عنوان اصلی که باید همیشه به آن توجه داشته باشیم را فراهم کنیم.
رشید ادامه داد: امروزه تحقق و توسعه عدالت در استان بدون در نظر گرفتن اولویت‌ها ممکن نخواهد بود و به طور یقین عدم رعایت آن در آینده موجب خدشه‌دار شدن کار می‌شود که نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.
وی با تبیین رویکردهای دولت نهم و دهم که منبعث از سیاست‌های جمهوری اسلامی و توجه به توسعه مناطق مختلف، محرومیت‌زدایی، تمرکز زدایی و توجه به اقصی نقاط کشور و استان است، خاطرنشان کرد: همه باید توجه و تلاش‌مان را برای انجام این وظیفه اخلاقی، دینی و ملی که نتیجه آن توسعه متوازن برای توسعه استان است بیشتر کنیم.
استاندار خراسان جنوبی از محول شدن پیگیری‌های حوزه ورزش و جوانان، به برخی از دوایر استانداری از جمله معاونت سیاسی و امنیتی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید سیاست‌های درست و مدونی به کار گرفته شود تا نقص‌ها برطرف و نقاط قوت تقویت شود و با ارائه آموزش‌های لازم در همه ابعاد و در ورزش‌های مختلف، شاهد پیشرفت روز افزون ورزش استان باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول