اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

9 دی فتنه‌گران را منزوی کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روز 9 دی ماه فتنه‌گران و سران آنان را در داخل و خارج از کشور به کنج انزوا راند.

9 دی فتنه‌گران را منزوی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در خلخال اظهار داشت: تا زمانی که این مردم در صحنه هستند این انقلاب با تمام معیارها و شاخصه‌های اصیل خود زنده است و آسیبی متوجه آن نیست.
وی مهم‌ترین پیام و درس این روز را تکیه بر خداوند با تحقق امدادهای غیبی خواند و اضافه کرد: در این روز دشمن ابتر ما مایوس شد و سوداگران شرق و غرب به کام خود نرسیدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حماسه مردمی در نهم دی ماه رفراندمی برای دفاع از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس اسلامی بود خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در آن سال تلاش بسیاری کردند تا مردم را از نظام اسلامی دلسرد نمایند و بگویند که مردم ایران جمهوری اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری را قبول ندارند، اما مردم آگاه کشورمان در این روز به صورت خودجوش به صحنه آمدند و بر خیالات موهوم استکبار جهانی به سرکردگی امریکا خط بطلان کشیدند.
کاملی‌فر با اشاره به اینکه نامگذاری 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت اقدام بسیار شایسته و به جایی بود گفت: در این روز مردم با بصیرت خودشان دوست را از دشمن و حق را از باطل تشخیص دادند.
وی یادآور شد: دشمنان فضای قبل از نهم دی ماه را به قدری غبارآلود کرده بودند که دوست و دشمن به آسانی از همدیگر قابل تشخیص نبود و این رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب و نیز بصیرت ایشان و مردم بود که نقاب را از چهره بدخواهان نظام اسلامی کنار زد و در اوج فتنه این مردم بودند که دسیسه‌کنندگان را شناختند و از آنان دوری جستند.
کاملی‌فر با اشاره به اینکه هنوز نیز بعضی افراد تصور می‌کنند که وقایع اتفاق افتاده بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 اختلاف سلیقه انتخاباتی بین دو نامزد بود تصریح کرد: چنین تصوری به شدت غلط است چرا که دشمنان و استکبار جهانی حتی ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران دفاتر ویژه‌ای در چندین نقطه دور و نزدیک به کشورمان به منظور ایجاد فتنه در ایران و هدایت آن دایر کرده بودند و 17 سفارتخانه خارجی زیر نظر مستقیم معاون وقت رئیس جمهور امریکا این جریان را پشتیبانی و هدایت می‌کردند.
وی گفت: مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی این فتنه بزرگ نقش بسیار مهی ایفا کردند و رهبری مدبرانه و قاطعانه ایشان و نیز پیروی مردم ولایت مدار، از این رهنمودها توانست دسیسه‌های دشمنان را خنثی و شعله‌های فتنه را خاموش کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل وجود پیوند ناگسستنی بین انقلاب و عاشورا و نیز بین مردم و ولایت را از پیام‌های مهم حماسه 9 دی دانست و خاطرنشان کرد: عنایات پروردگار متعال همواره شامل حال ملت مومن، متعهد، آگاه و ولایتمدار ایران بوده و به همین دلیل توطئه‌های دشمنان همواره نقش بر آب شده و خواهند شد.
 
* جبهه باطل اسیر بصیرت ملت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همزمان با روز 9 دی در پیامی اظهار داشت: در آستانه مداخله بیگانگان در سال 88 عده‌ای خودفروخته و خائن به ملت به منظور جبران شکست خود در انتخابات سال 88 و در ادامه فتنه‌گری‌های از قبل طراحی شده استکبار جهانی به شیعیان عزادار و خیمه امام حسین(ع) نیز رحم نکرده و سازمان یافته به خیابان آمدند و به ضرب و شتم مردم پرداختند.
سید حسین صابری در این پیام آورده است: در این روز عده‌ای خام‌اندیش خیمه امام حسین(ع) را آتش کشیده و به ساحت امام راحل و شهدا و آرمان‌های این ملت اهانت کردند، اما امت بیدار و بصیر و خداجوی همیشه هوشیار ایران اسلامی در 9 دی به خیابان‌ها آمدند و با شعارهای کوبنده باردیگر از اسلام، انقلاب و ارزش‌های امام و رهبری حمایت کردند.
وی در این پیام جبهه باطل را اسیر بصیرت ملت ایران معرفی کرد و از استمرار این بصیرت در صحنه انتخابات پیش روی خبر داد.
همچنین به مناسبت حماسه 9 دی نشست‌های مختلف در شهرهای متعدد استان اردبیل برگزار شد که در یکی از این محافل امام جمعه شهرستان نیر در سخنانی ابراز داشت: مردم حوادث و رفتاری دینی و انقلابی پس از انتخابات را رصد کرده‌اند و با آمدن به خیابان‌ها اعلام کردند که همیشه در صحنه بوده و تابع ولایت فقیه هستند.
حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی افزود: باید 9 دی ماه را همچون فرهنگ عاشورا به فرهنگی ماندگار تبدیل کنیم و در همه حال از ولایت فقیه دفاع کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در همایش بصیرت خواهران بسیجی اصلاندوز نیز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایری نیز گفت: ملت بابصیرت ایران اسلامی با حضور در 9 دی نقشه دشمنان را خنثی کردند.
حجت‌الاسلام محمد یونسی اذعان داشت: پیام 9 دی نشان از هوشیاری، بصیرت و آگاهی ملت ایران است که در این روز در کنار ولایتمداری مردم ما انسجام خود را نیز در نقطه اوج و اقتدار خود به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول