اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین خرید صبا در نیم‌ فصل

مهاجم مس سرچشمه به صبای قم پیوست

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

مهاجم مس سرچشمه به صبای قم پیوست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که فعلا رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برد و بازار نقل و انتقالات لیگ برتر داغ داغ است، صبای قم نیز دومین بازیکن مورد نظر خود را جذب کرد.
با نظر مساعد عبدالله ویسی سرمربی جوان و خوش فکر تیم فوتبال صبای قم، این تیم بعد از جذب مدافع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، این بار مهاجم تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر را به خدمت گرفت.
در حالی که اصغر شرفی تعداد 9 بازیکن تیم فوتسال مس سرچشمه کرمان را در پایان نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مازاد بر نیاز این تیم اعلام کرد، تعدادی از آنها بلافاصله از تیم مس سرچشمه جدال شده و به تیم‌های دیگر رفتند.
یکی از بازیکنان جدا شده از تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان، علی مولایی بازیکن سابق تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان است که با امضای قراردادی تا پایان فصل به تیم فوتبال صبای قم پنجمین تیم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیوست.
این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم پیش از این مجید حیدری مدافع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز را هم جذب کرده بود و مولایی دومین بازیکن لیگ برتری است که در نیم فصل دوم یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صبای قم آمد.
کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در حالی علی مولایی و مجید حیدری را به ترتیب از تیم‌های فوتبال مس سرچشمه کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز جذب کردند که دیگر گزینه مورد نظر آنها نیز امروز به تمرینات شاگردان ویسی اضافه می‌شود.
این بازیکن سیدعلیرضا میرشفیعیان بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم است که در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمع شاگردان ویسی جدا شد و به تیم فوتبال پاس همدان پیوست اما با جدایی از این تیم بعد از انجام آخرین بازی خود برای تیم فوتبال پاس همدان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، به صبای قم می‌آید.
نکته جالب این است که عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین پیش از این اعلام کرده بود ابوالفضل ابراهیمی از تیم فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان یعنی تیم آلومینیوم هرمزگان را هم مد نظر دارد که ابراهیمی در صبا حضور نخواهد یافت.
تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب هشت پیروزی، پنج تساوی و چهار باخت بعد از تیم‌های فوتبال استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز با کسب 29 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و نسبت به تیم دوم جدول یعنی سپاهان فقط یک امتیاز کمتر دارد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول