اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی:

اجرای طرح پارکبان در ارومیه موفق نبود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی گفت: طرح پارکبان در ارومیه با موفقیت اجرایی نشده است.

اجرای طرح پارکبان در ارومیه موفق نبود
منصور ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح پارکبان در ارومیه به عهده شهرداری این شهر گذاشته شده بود ولی به دلیل عدم اجرای موفق، این طرح نتوانست به داد ترافیک ارومیه برسد.
وی با بیان اینکه طرح پارکبان در ارومیه به نحو احسن انجام نشده است، تصریح کرد: با اجرای ناموفق این طرح، راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی از شهرداری ارومیه خواست تا اجرای این طرح را متوقف کند.
این مسئول با اشاره به عدم آشنایی پارکبان‌ها به قوانین راهنمایی و رانندگی و بی‌توجهی آنها به این قوانین، افزود: با وجود اینکه کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای پارکبان‌ها برگزار شده بود ولی شاهد عدم رعایت قوانین توسط این افراد بودیم.
ملازاده خاطر نشان کرد: برگ پارک در 15 متری حریم تقاطع‌ها از سوی پارکبان‌های ارومیه صادر میشد که این امر سبب نابسامانی  در ترافیک ارومیه می‌شد.
وی اعلام کرد: این قانون‌شکنی‌ها تا جایی بود که پارکبان‌ها حتی بر روی خط عابر پیاده نیز اجازه توقف به خودروها را می‌دادند.
 این مسئول دریافت مبالغ بیشتر توسط پارکبان‌ها را از دیگر این موارد عنوان کرد و افزود: طرح پارکبان در ارومیه غلط اجرا می‌شد و مجبور به توقف این طرح شدیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی ادامه داد: در صورتی که طرح پارکبان مجدداً اجرا شود حاضر به قبول اجرای این طرح هستیم و بدون شک با اجرای طرح پارکبان توسط راهنمایی و رانندگی میزان تخلفات در این زمینه کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام/خ۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول