اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهواز:

هدف از فتنه‌ها شناخت باطن‌ مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهواز گفت: هدف از فتنه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان در اسلام شناخت باطن‌های مردم است.

هدف از فتنه‌ها شناخت باطن‌ مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: ملت ایران از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمدند و دست رد به سینه دشمنان انقلاب اسلامی زدند.
امام جمعه اهواز گفت: فتنه دی سال 88 با عنایت امام حسین (ع) شکسته شد و حضور مردم در راهپیمایی نهم دی بیعتی دوباره با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.
وی تاکید کرد: : هدف از فتنه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان در اسلام شناخت باطن‌های مردم است، بعضی افراد که از آن‌ها انتظار نمی‌رفت در سال 88 فریب نیرنگ‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خوردند و به اسلام و جمهوری اسلامی توهین کردند و البته جواب خود را از سوی مردم با حمایت کردن از ارزش‌های اسلامی گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در عاشورا و تاسوعای حسینی سال 88 به امام حسین (ع) و عزاداران توهین کردند کسانی هستند که فریب وعده‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس را خوردند.
وی گفت: حماسه‌ای که مردم بعد از توهین افراد ناآگاه و فریب خورده به امام حسین (ع) در نهم دی ماه سال 88 آفریدند تمامی فتنه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نابود کرد.
نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: فتنه دی 88 توسط دشمان انقلاب اسلامی سال‌هاست که برای ایجاد اختلال در ارزش‌های اسلامی برنامه ریزی شده بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول