اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان:

حضور آگاهانه مردم راه مقابله با فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: فتنه 88 یک بیماری بود که تنها راه علاج مقابله با آن حضور آگاهانه مردم برای خنثی کردن توطئه‌های فتنه‌گران بود.

حضور آگاهانه مردم راه مقابله با فتنه‌گران است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام علی معبودی در مراسم گرامیداشت 9 دی سپاه ناحیه ابهر با اشاره به ریشه‌ها و عوامل شکل‌گیری فتنه 88 اظهار داشت: چون انقلاب تنها نظامی است که در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل ایستادگی کرده است‌، دشمنان نیز همه توان و تلاش خود را برای ضربه به این انقلاب به کار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه استکبار طی 32 سال گذشته در اجرای برنامه‌های خود موفق نبوده است، خاطرنشان کرد: در طول 32 سال گذشته نه تنها در روند پیشرفت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کوچکترین خدشه‌ای ایجاد نشده است، بلکه با قدرت تمام و با موفقیت هر چه بیش از پیش به راه خود ادامه می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: فتنه سال 88 با یک طراحی پیچیده توسط دشمنان و بدخواهان ملت ایران همراه بود به این مفهوم که شکست ‌خوردگان نظام اعم از استکبار جهانی و شاگردان‌ آنان در داخل سعی در براندازی نظام داشتند.
وی افزود: دشمنان برای انتقام گرفتن از ملت ایران و پس از ناکامی در عرصه‌های مختلف، به فکر طرح‌‌ریزی جنگ نرم در عناوین گوناگون از جمله انقلاب رنگی افتادند تا به نظام و انقلاب ضربه بزنند.
حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه صاحبان افکار بیمار و اتاق‌های شیطانی مدت‌ها همفکری کرده و همه مکر و حیله خود را به هم پیوند زدند، ادامه داد: آنها در فتنه 88 نقشه شوم و پیچیده‌ای را طراحی کردند و امید فراوانی داشتند که این سرمایه‌گذاری آنها را به نتیجه دلخواه‌ برساند. 
وی تصریح کرد: فتنه 88 یک بیماری بود که تنها راه علاج آن حضور آگاهانه و مؤمنانه مردم برای خنثی کردن توطئه‌های فتنه‌گران بود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از فتنه‌گران در فتنه 88 نقش سرباز دشمنان ملت ایران را بازی کردند بیان داشت: آنها تلاش داشتند به انقلاب و نظام ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه در فتنه 88 بسیاری به ‌ظاهر خواص یا سکوت کرده بودند و یا سخنان و مواضع دو پهلو داشتند، ادامه داد: این در حالی است که در فتنه‌ها خواص نقش برجسته‌ای داشته و می‌توانند با تبیین حقایق جامعه را روشن سازند.
وی به صف‌بندی‌ها و آرایش‌های سیاسی گروه‌ها و احزاب و افراد در آستانه انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و یادآور شد: باید همه تلاش کنند که انتخاباتی با شکوه و پر شور برگزار شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول