اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

9 دی درس بزرگ دلدادگی به ولایت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: روز تاریخی و ماندگار 9 دی با تمام جاودانگی خود نشان داد که عشق و دلدادگی به ولایت در دل ملت ایران حاکم است.

9 دی درس بزرگ دلدادگی به ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: در این روز امت خداجوی ایران اسلامی در صحنه حاضر شدند و با شجاعت و شهامت تمام درسی ابدی برای فتنه‌گران دادند و این حضور در تاریخ پرفراز و نشیب این کشور ماندگار شده است.
وی عنصر اصلی شکل‌گیری حادثه 9 دی را ولایتمداری توصیف کرد و ادامه داد: در این روز بلوغ سیاسی مردم ایران به حدی رسید که با تمام وجود در عشق به ولایت و وطن و امام حسین(ع) به صحنه آمدند و بی‌ادعا همه آشوب‌طلبی‌ها را سرنگون کردند.
امام جمعه پارس‌آباد اضافه کرد: مردم ایران در 12 اسفند امسال نیز همچون 9 دی این بار چشم جریان انحرافی را کور می‌کنند تا به دنیا ثابت کنند که انحراف و فتنه در شالوده نظام اسلامی ما بی‌معناست.
علوی حرکت تاریخی و بلوغ بی‌نظیر ایرانیان را در سه دهه گذشته یادآور شد و بیان داشت: مردم ما امروز در حوزه سیاسی به حدی از بلوغ و بالندگی رسیده‌اند که مرز حق و باطل کاندیدا و نامزد انتخابات را می‌شناسند و هرگز دستاویز و بازیچه ابزار آنها نمی‌شوند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن سیلی‌خورده دست‌بردار از نفاق و نیرنگ نیست تصریح کرد: بصیرت عنصر همیشه بالنده و آگاهی‌بخش در مسیر صراط مستقیم است که همیشه باید ملت ایران به آن مجهز باشند.
امام جمعه پارس‌آباد نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت پایبندی به قانون را از سوی نامزدهای انتخاباتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو فضای حاکم باید فضای آرام و همراه با تعقل و اخلاق و بصیرت باشد تا مبادا عده‌ای در دام منحرفان و فتنه‌گران بیفتند.
علوی سالروز شهادت حضرت رقیه(س) را گرامی داشت و گفت: این حماسه‌آفرین دشت نینوا در مجلس یزید چنان آتشین بر دشمنان خروشید که تاریخ مثال آن را کمتر سراغ دارد و همین حرکت‌های آتشین سبب شد تا یزید و یزیدیان برای همیشه از کرده خود پشیمان شوند.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول