اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد:

حضور ایرانیان خاکستر بی‌رمق فتنه‌گران را به هوا داد

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد گفت: حضور مثال‌زدنی مردم ولایت‌مدار کشور در جای جای ایران اسلامی خاکستر بی‌رمق فتنه‌گران را به هوا داد.

حضور ایرانیان خاکستر بی‌رمق فتنه‌گران را به هوا داد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت الاسلام حسین محمدیان امیری در نشست بزرگداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: این پیروزی مقدمه‌ای برای پیروزی‌های پیاپی علمی، فرهنگی، اخلاقی و سیاسی شد و حامیان ولایت و علاقه‌مندان به نظام دینی از این پیروزی شاد و دشمنان انقلاب نیز به خشم آمدند.
وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: این فتنه‌ها در طول این چند سال از عمر انقلاب به شکل‌های مختلف همچون جنگ هشت ساله تحمیلی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و در جدیدترین نوع آن در قالب جنگ نرم در کشور پیاده شد.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد ادامه داد: دشمن با حربه‌های خود و طراحی دقیق فتنه‌انگیزی در سال 88 با هدایت از بیرون و پیاده کردن این نقشه توسط عوامل خود در کشورمان سعی داشت تا جامعه را به دگرگونی و بی‌ثباتی بکشاند.
محمدیان امیری افزود: تا جایی که سردمداران بیگانه و دشمنان واقعی ملت و کشور موضع روشنی در این زمینه اعلام کردند و فتنه‌گران داخلی را نماینده خود در براندازی ایران دانستند.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دشمن مشخص بود ابراز داشت: برخلاف جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در فتنه سال 88 افرادی به مقابله با نظام پرداختند که چهره‌های به ظاهر انقلابی بودند و دم از امام و اهل بیت و سادات می‌زدند و همین افراد پرچم دار مبارزه با نظام دینی شدند.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد با اشاره به تخریب و هتک حرمت این افراد در ایام محرم و به ویژه روز عاشورا تصریح کرد: فتنه‌گران با بی‌حرمتی به مساجد، قرآن، پرچم عزاداران حسینی، هلهله و شادی حتی در روز عاشورا، برداشتن چادر از سر زنان در کف خیابان‌ها و توهین و هتاکی به امام، رهبری و ملت متدین کشورمان سعی کردند تا نظام به معنی واقعی کلمه دین مدار را زیر سوال ببرند.
محمدیان با اشاره به نقش عالمانه و بابصیرت رهبر معظم انقلاب در خنثی‌کردن این توطئه و فتنه اذعان داشت: محوریت هدایت‌های مردمی به دست مقام معظم رهبری بود و چقدر ایشان خون دل خوردند و تلاش کردند تا بصیرت را به مردم بیفزایند.
وی اضافه کرد: با همین بصیرت‌افزایی سیاسی از طریق نخبگان سیاسی دلسوز جامعه و رسانه‌های متعهد، فتنه بزرگ سال 88 براندازی و دشمن یکبار دیگر نقشه‌هایش علیه نظام باطل شد.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور میلیونی و تاریخی مردم در حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: حضور مثال‌زدنی مردم ولایت‌مدار کشور در جای جای ایران اسلامی خاکستر بی‌رمق فتنه‌گران را به هوا داد و از آن پس هرگز نتوانستند سر بالا بیاورند.
محمدیان امیری با بیان اینکه فتنه همچنان باقی است و فتنه‌گران در حقیقت آتش زیر خاکستر هستند، خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده قطعا نیز فتنه‌انگیزی خواهند کرد و از هم‌اکنون به غیرقانونی بودن و تقلبی بودن آن دامن زده‌اند.
وی اذعان داشت: با رهبری هوشمندانه ولی امر مسلمین جهان و حضور و همراهی آحاد ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی این نوید را می‌دهم که بدون هیچ مشکلی انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی نیز به خوبی انجام می‌گیرد و این بار نیز تیر دشمن به سنگ می‌خورد.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد در پایان با پررنگ دانستن نقش رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی جامعه ابراز داشت: امیدواریم این قطرات طلایی انقلاب با سلامت و صلابت کامل به دریای مواج انقلاب امام عصر متصل شود و از خداوند متعال توفیق شهادت در رکاب نائب امام زمان (عج) را مسئلت می‌کنم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول