اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

اقتدار مردم ایران در نهم دی برای جهانیان ثابت شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: اقتدار مردم ایران در نهم دی 88 برای جهانیان تثبیت شد.

اقتدار مردم ایران در نهم دی برای جهانیان ثابت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار داشت: نهم دی به مثابه انقلابی دیگر بود و در این روز حماسی مردم ایران با تبعیت از منویات عالمانه مقام معظم رهبری همه دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.
وی افزود: در این روز حماسی مردم مسلمان ایران به جهانیان نشان دادند که با اتحاد و همبستگی کامل در برابر اهانت کنندگان به مقدسات و اعتقادات دینی خواهند ایستاد و در این مسیر نیز به هیچ دشمنی اجازه توطئه‌افکنی نخواهند داد.
ماموستا مجتهدی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که مردم انقلابی ایران اسلامی هیچگاه اجازه دخالت و توطئه‌افکنی را به آنان نخواهند داد و در مسیر دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور خویش را به عنوان والاترین امر در نظر دارند.
وی خاطر نشان کرد: ثبت و ماندگاری دستاوردهای حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب وظیفه‌ای همگانی بوده و باید این مهم برای نسل‌های آینده نیز ماندگار شود لذا برگزاری مراسم سالگرد حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف از جمله نهم دی ماه از این موارد است.
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سالگرد تأسیس نهضت سوادآموزی در کشور به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: این نهاد انقلابی موجب تحولی عظیم در حوزه فرهنگی کشور به ویژه استان کردستان شده است و هم اکنون به عینه می توان نتیجه خدمات کارکنان و فعالان این عرصه را در ارتقای شاخص‌های سوادآموزی در کردستان مشاهده کرد.
ماموستا مجتهدی افزود: در قبل از انقلاب حدود 30 درصد از مردم کردستان با سواد بودند که به برکت نظام مقدس اسلامی در طول این 32 سال بیش از 82 درصد مردم کردستان باسواد شده‌اند و این مهم موجب تحولی عظیم در سایر بخش‌های توسعه‌ای و عمرانی کردستان شده است.
انتهای پیام/غ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول