اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

مردم در 9 دی ثابت کردند همیشه پشتیبان انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: مردم با حضور پررنگ خود در این روز به دشمنان ثابت کردند که در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در هر میدانی حاضر هستند.

مردم در 9 دی ثابت کردند همیشه پشتیبان انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در جمع راهپیمایان سنندجی با بیان اینکه حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: این حماسه تاریخی حرکتی برخاسته از بصیرت، وقت‌شناسی و دشمن‌شناسی ملت ایران است.
حجت‌الاسلام حیدریان با اشاره به اینکه تسلط بر دنیای اسلام و حذف ارزش‌های اسلامی در طول تاریخ با عظمت این دین الهی همواره از سوی دشمنان دنبال شده است، ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به این هدف همواره مقابله با نظام‌های اسلامی را مورد توجه قرار داده و در این مسیر از اجرای هیچ توطئه‌ای فروگذار نبوده‌اند.
وی از حماسه 9 دی به عنوان پایان رویاهای دشمنان به ویژه استکبار جهانی در حذف نظام الهی و اسلامی ایران نام برد و ادامه داد: حضور یکپارچه ملت ایران زیر لوای رهبر آزاده این نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان در فتنه 88 را به فرصت‌های ارزشمندی برای کشور مبدل ساخت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، از 9 دی به عنوان حماسه‌ای بی‌نظیر از ملت ایران نام برد و آن را مانعی برای تعبیر شدن رویاهای دشمنان در زمینه براندازی نظام اسلامی خواند.
وی تصریح کرد: دشمنان در فتنه 88 با استفاده از عدم بصیرت برخی از خواص خواستند انتخاباتی را که بیش از 85 درصد از مردم در آن مشارکت داشتند به چالش تبدیل کنند که با بصیرت و زمان‌شناسی دقیق مردم و راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌هایشان بی‌نتیجه ماند.
وی افزود: به خاطر خیانت سران فتنه حماسه حضور 80 درصدی ملت ایران در انتخابات 88 که می‌توانست عظمت این ملت ایران را در بین تمام کشورهای جهان به نمایش بگذارد در حاشیه قرار گرفت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس ادامه داد: با وجودی که به دلیل خیانت سران فتنه، انتخابات 88 به یک چالش سیاسی و امنیتی تبدیل شد، اما حضور آگاه و ولایت‌مدار ملت ایران در حماسه 9 دی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان و دست‌نشانده‌های آنان بود که هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه حماسه تاریخی 9 دی پیام‌های بزرگی برای دشمنان انقلاب داشت، ادامه داد: مردم با حضور پررنگ خود در این روز به دشمنان ثابت کردند که در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در هر میدانی حاضر هستند.
وی تبعیت بی‌چون و چرای مردم از مقام معظم رهبری به عنوان رکن رکین انقلاب را از دیگر پیام‌های این حماسه بزرگ برشمرد و ادامه داد: مردم ولایت‌مدار ایران با حضور یکپارچه خود در این روز تاریخی ثابت کردند در راه دفاع و پاسداری از خون شهدا، راه امام و تبعیت از جانشین برحق ایشان با تمام وجود در میدان حاضرند.
وی در پایان از مردم کردستان نیز به عنوان مردمی مسلمان، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه نام برد و افزود: حضور همیشگی مردم کردستان در عرصه‌های حساس علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، موجب پیشبرد اهداف نظام اسلامی در این استان و کشور شده است.
انتهای پیام/غ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول