اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین سالگرد حماسه 9 دی‌ماه

مردم آبادان 9 دی را گرامی داشتند

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین سالگرد حماسه 9 دی‌ماه، مردم آبادان ساعاتی پیش با تجمع در مصلای این شهرستان، این روز ارزشمند و جاودانی را گرامی داشتند.

مردم آبادان 9 دی را گرامی داشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حماسه 9 دی پس از فتنه‌گری‌های دشمنان روح جدیدی را در کالبد انقلاب اسلامی دمید.
حماسه نهم دی زمانی اتفاق افتاد که نظام اسلامی با تمام توان برای برچیدن نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بود و هیئت مذهبی را که مهمترین رکن سامان‌بخشی حرکت امت اسلامی هستند، هدف قرار داده بود.
مردم در 9 دی احساس خطر کردند و در این روز به صحنه آمدند و شعار اصلی آنها لبیک به مقام معظم رهبری بود.

* 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
هدف اصلی دشمنان از فتنه‌گری‌های پس از انتخابات سال 88 پایین آوردن ولی‌فقیه از اریکه قدرت و جلوگیری از حرکت‌های بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران بود و افرادی همانند برخی نامزدهای انتخابات نیز در این آتش دشمن دمیدند و برنامه نظام سلطه را اجرا کردند.
حماسه 9 دی روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمید و پس از این حماسه موج بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.
این روز بزرگ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و باید طلیعه آن را هر سال روشن نگه داریم.

* تجمع مردم آبادان در مصلای آبادان
مردم این شهرستان ساعاتی پیش با سر دادن شعارهای " حماسه 9 دی حماسه خدایی است"، " کوبنده فتنه‌گر ملت انقلابی است"، " حماسه 9 دی حماسه بصیرت"، و "لبیک با خامنه‌ای لبیک با حسین است" این روز ارزشمند و حماسه‌ساز را همگام با سراسر کشور و به‌منظور تجدید دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری گرامی داشتند.
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده، مریم مجتهدزاده ایراد سخنرانی کرد.
این مراسم با حضور همه اقشار مختلف شهرستان از جمله فرماندار ویژه شهرستان، رئیس آموزش و پرورش و نهادهای سپاه و نیروی انتظامی، کسبه، بازاریان، شهروندان و ... برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول